חדש באפל לחובבי הספורט: אפליקציית Apple Sports

ענקית הטק השיקה אפליקציה חדשה, שמספקת למשתמשים תוצאות ונתונים בזמן אמת על קבוצות במגוון רחב של ליגות

Apple Sports - אפליקציה חדשה לחובבי ספורט.

חובבי הספורט המושבעים זוכים לאפליקציה חדשה מבית אפל בשם Apple Sports, שנועדה לספק למשתמשים תוצאות ונתונים במגוון רחב שלח ליגות בזמן אמת.

משתמשי האפליקציה "יכולים לנווט בקלות בין התוצאות והמשחקים הקרובים; לחקור מידע על כל משחק ומשחק, סטטיסטיקות של קבוצה, פרטים על מערך השחקנים וסיכויי הימורים בזמן אמת" בתוך האפליקציה, אמרה ענקית הטכנולוגיה. עבור סיכויי ההימורים, האפליקציה מציגה את קו הכסף, את הסכום ואת הפיזור עבור התאמה נתונה.

האפליקציה החינמית, המאפשרת למשתמשים לתייג את הקבוצות והליגות האהובות עליהם, עלתה לאוויר אתמול (ד') בארה"ב, בבריטניה ובקנדה. האייקון שלה, לאחר ההורדה, דומה למגרש כדורגל.

בפוסט ב-X, טים קוק, המנכ"ל, תיאר את מה שהאפליקציה עושה, כ"לעקוב אחרי הקבוצות והליגות האהובות עליך מהר ופשוט", והוסיף, "אני לא יכול לחכות להשתמש בה במהלך עונת MLS@2024, שמתחילה הלילה בין אינטר מיאמי CF וריאל סולט לייק ב-MLSSeasonPass#!"

נוסף על ה-MLS (ר"ת Major League Soccer) ו-29 הקבוצות שלה, ל-Apple Sports יש את היכולת להציג נתונים עבור שש ליגות כדורגל אחרות – Bundesliga, LaLiga, Liga MX, Ligue 1, Premier League ו-Serie A כמו גם NBA, כדורסל מכללות ו-NHL.

בהמשך, אומרת אפל, יתווספו גם MLB, NFL, MCAAF, NWSL ו-WNBA.

ל-Apple Sports יש גם תכונה המאפשרת לחובבי ספורט שרוצים להתכוונן למשחק לעבור ל-Apple TV ואפליקציות סטרימינג אחרות. הם יצטרכו להיות מנויים פעילים למשחקים.

אפליקציית Apple Sports נתמכת במכשירי iPhone עם מערכת ההפעלה iOS 17.2 ואילך.

משתמשים יכולים להתאים אישית את לוחות התוצאות שלהם ב-Apple Sports על ידי מעקב אחר הקבוצות, הטורנירים והליגות האהובים עליהם

משתמשים יכולים להתאים אישית את לוחות התוצאות שלהם ב-Apple Sports על ידי מעקב אחר הקבוצות, הטורנירים והליגות האהובים עליהם. צילום: אפל

 


    

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים