מיקרוסופט שוקלת ליצור אפליקציית על כדי להתחרות עם אפל וגוגל

אפליקציית-על "הכל כלול", שמביאה יותר משתמשים ל-Bing ולשירותים אחרים של החברה, יכולה לסייע לה להתחרות טוב יותר עם אפל וגוגל בשוק שירותי הצרכנים, כמו גם בחיפוש בנייד

כל השירותים באפליקציה אחת?

מיקרוסופט שוקלת ליצור "אפליקציית-על" אחת כוללת, שתציע שירותים כמו חיפוש, קניות, הודעות וחדשות, לפי דיווח.

בנוסף לחיזוק עסקי הפרסום שלה, מנהלי ענקית הטק מקווים שאפליקציה כזו תוכל לעזור לחזק את מנוע החיפוש שלה בינג ולהביא יותר אנשים לכלים שהיא מציעה, כמו Teams, כך לפי דיווח בדה אינפורמיישן, שהסתמך על אנשים המקורבים לנושא.

אפליקציית-על כוללת, שמביאה יותר משתמשים ל-Bing ולשירותים אחרים של החברה יכולה לעזור לסייע לה להתחרות טוב יותר עם אפל וגוגל בשוק שירותי הצרכנים כמו גם בחיפוש בנייד.

אין שום אינדיקציה רשמית ממיקרוסופט לכך שאפליקציה כזו צפויה להגיע, אבל הדיווח טוען, שלמנהלים בחברה יש שאיפות ליצור את מה שיש לאפליקציית WeChat של טנסנט בסין ואת מה שאילון מאסק רמז עליו לפני סגירת העסקה שלו לרכישת טוויטר כשאמר שרכישת טוויטר  היא "זרז"  לבניית "X, אפליקציית הכל כלול".

מאסק סיפר בפודקאסט All-In במאי האחרון, שיש לו חזון לאפליקציה שתחקה את המודל של WeChat.

"WeChat הוא למעשה מודל טוב. אם אתה בסין, אתה די חי ב-WeChat. זה עושה הכל. זה בערך כמו טוויטר פלוס פיי-פאל ועוד המון דברים אחרים, כולם ארוזים בממשק אחד נהדר, "כתב מאסק בפודקאסט. "ואין לנו דבר כזה מחוץ לסין. אז אני חושב שאפליקציה כזו תהיה ממש שימושית".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים