גוגל תאפשר עריכת תמונות מבוססת GenAI במכשירים רבים נוספים

Magic Editor, שהיה זמין רק במכשירי Pixel 8 החדשים או בתשלום, יהיה זמין מה-15 במאי במכשירי Pixel קודמים וגם לכל משתמש ב-Google Photos במכשירי אנדרואיד או iOS שעומדים בדרישות המינימום - עד רמה מסוימת

עריכת תמונות מובססת GenAI כבר לא בלעדית רק בו. Pixel 8 Pro.

גוגל מנגישה את תכונות עריכת התמונות מבוססת GenAI שלה למשתמשים נוספים רבים: החל מה-15 במאי, כמעט כל משתמשי אפליקציית התמונות של גוגל יוכלו לגשת לתכונות שהוגבלו בעבר לבעלי Pixel ולמנויי Google One.

Magic Editor הוא כלי עריכת התמונות מבוסס בינה מלאכותית יוצרת של גוגל, והוא הופיע לראשונה כאחת מתכונות הבינה המלאכותית הראשיות ב-Pixel 8 וב-8 Pro. תכונות מסוג זה נשארות בדרך כלל בלעדיות למכשירי Pixel חדשים במשך שישה חודשים לאחר ההשקה, ובדיוק בזמן, גוגל מביאה אותו לדגמי Pixel קודמים, ואפילו יותר מכך – כל משתמש ב-Google Photos במכשיר אנדרואיד או iOS שעומד בדרישות המינימום יוכל להשתמש בו ללא מנוי ל-Google One – עם הגבלה ל-10 עריכות שנשמרות מדי חודש, זאת לעומת בעלי Pixel ומנויים בתשלום, שיקבלו שימוש בלתי מוגבל.

תכונות ישנות יותר, כמו Photo Unblur ו-Magic Eraser – שבעבר היו זמינות רק לבעלי Pixel ולמנויי Google One מסוימים – יהיו חינמיות עבור כל משתמשי אפליקציית התמונות. גוגל פרסמה באתר קהילת התמונות שלה רשימה של התכונות הללו שלה, והיא כוללת דברים כמו טשטוש ואפקטים של תאורה במצב דיוקן. תכונות GenAI אחרות שהושקו עם סדרת Pixel 8, כמו Best Take ו-Audio Magic Eraser, נותרות בלעדיות למכשירי ה-Pixel החדשים ביותר, לפחות לעת עתה.

דרישות המינימום כדי להשתמש בתכונות הזמינות של Magic Editor הן מכשיר עם שבב 64 סיביות לפחות, 4 גיגה-בייט של זיכרון RAM ומערכת הפעלה iOS 15 או אנדרואיד 8.0.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים