דיווח: iOS 18 תכלול מסך בית חדש ל-iPhone

מארק גורמן מבלומברג מדווח, כי ענקית התפוח צפויה לעדכן את מסך הבית של ה-iPhone כחלק מ-iOS 18 הצפויה, כך שיהיה "ניתן יותר להתאמה אישית"

מה ישתנה במסך הבית של ה-iPhone?

במהדורה השבועית האחרונה של ניוזלטר Power On של מארק גורמן מבלומברג,  כותב גורו אפל, שענקית התפוח צפויה לעדכן את מסך הבית של ה-iPhone כחלק מ-iOS 18. למרות שהוא אינו מפרט, הוא טוען ש-iOS 18 תהפוך את מסך הבית ל"ניתן יותר להתאמה אישית".

במקביל, גם אתר MacRumors מדווח, כי אחד השינויים יגרום לכך שמשתמשי iPhone יוכלו למקם סמלי אפליקציות באופן חופשי על המסך, מה שיאפשר מרווחים בין הסמלים בפעם הראשונה.

עוד אמר גורמן, כי "נאמר לי שמערכת ההפעלה החדשה נתפסת בחברה כאחד מעדכוני ה-iOS הגדולים ביותר – אם לא ה-גדול – בהיסטוריה של החברה". בינה מלאכותית תהיה מוקד מרכזי, עם תכונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית המשולבות בכל מערכת ההפעלה. יש גם הערכות, שאפל עשויה לשלב פונקציונליות של צ'אטבוט באמצעות Gemini של גוגל, על רקע דיווחים באחרונה, כי אפל נמצאת במשא ומתן עם גוגל להבאת תכונות בינה מלאכותית של Gemini ל-iPhone. לדבריו, "אפל מעוניינת 'להדביק את הפעם מול ענקיות טכנולוגיה אחרות ולהציג אסטרטגיית AI מגובשת, ו-iOS 18 תכלול שפע של תכונות AI, ש"יעזרו לנהל את חיי היומיום שלך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים