אילו חידושים צפויים במכשירי ה-iPhone 15 Pro החדשים?

עוד חודש וקצת צפויה אפל להשיק את קו מכשירי ה-iPhone 15 החדשים שלה ● ליקטנו את כל השמועות/הניחושים/ההדלפות על החידושים והשיפורים שאפל צפויה להציג

מחכים ל-iPhone 15.

מדי שנה, מזה 16 שנים מאז שהושק לראשונה, ככל שהולך ומתקרב מועד ההשקה של קו מכשירי ה-iPhone החדשים של אפל, הולכות ומתרבות השמועות/ההדלפות על המכשירים החדשים, ועיני כל העולם נשואות לחידושים שאפל תשלב במכשיריה כמעט באותה התלהבות כמו בשנים הראשונות.

כעת, לקראת חשיפת קו מכשירי ה-iPhone 15 בספטמבר הקרוב ליקטנו את כל השמועות על התכונות החדשות והשיפורים שייכללו (או לא) במכשירי ה-iPhone 15 – בעיקר בדגמי ה-Pro – שפורסמו עד כה, ורק נוסיף, שיש עוד קצת יותר מחודש עד להשקה הצפויה, וייתכן שאפל "מחביאה" עוד כמה "שפנים" שעדיין לא התגלו על ידי העוקבים הנאמנים של מכשירי ה- ה-iPhone.

שבב A17 Bionic: דגמי ה-iPhone 15 Pro צפויים להיות מצוידים בשבב A17 Bionic מהדור הבא של אפל, המיוצר על בסיס 3 ננו-מטר של TSMC להמשך שיפורי ביצועים ויעילות. דגמי ה-15 וה-15 Plus הסטנדרטיים צפויים להישאר עם שבב A16 Bionic.

מסגרת טיטניום: בדומה ל-Apple Watch Ultra, דגמי ה-iPhone 15 Pro צפויים לקבל מסגרת טיטניום במקום מתכת אל-חלד.

מסגרת דקה במיוחד: בדומה לדגמי השעון האחרונים, סביב המסך יהיו שוליים מעוגלים ודקים במיוחד.

יציאת USB-C: דגמי ה-iPhone 15 Pro יכללו יציאת USB-C עם תמיכה ב-USB 3.2 או ב-Thunderbolt 3 לפחות, לפי האנליסט מינג-צ'י קאו, מה שיאפשר העברת נתונים עם כבר מהירה הרבה יותר לעומת המכשירים הקיימים עם כבל Lightning. לדברי קאו, יציאת ה-USB-C בדגמי אייפון 15 סטנדרטיים תישאר מוגבלת למהירויות USB 2.0 כמו ה-Lightning.

Wi-Fi 6E: כמו מחשבי ה-Mac וה-iPad Pro האחרונים, ה-iPhone 15 Pro יתמוך ב-Wi-Fi 6E למהירויות אלחוטיות מהירות יותר, כך על פי מפרט שדלף ופורסם.

זיכרון RAM מוגדל: דגמי ה-iPhone 15 Pro יצוידו בזיכרון RAM של 8 גיגה-בייט, כך על פי חברת המחקר הטייוואנית TrendForce, בעוד שהדגמים הסטנדרטיים ימשיכו ככל הנראה לשאת 6 גיגה-בייט של זיכרון RAM, כמו המכשירים הקיימים כיום. זיכרון RAM נוסף יכול לאפשר לאפליקציות כמו Safari לשמור על יותר תוכן פעיל ברקע, ולמנוע מהאפליקציה לטעון מחדש תוכן בעת ​​פתיחה מחדש.

כפתור פעולה: לפי השמועות, דגמי ה-iPhone 15 Pro יהיו מצוידים בכפתור פעולה הניתן להתאמה אישית כמו בדגם ה-Ultra של השעון. הכפתור יחליף את מתג ההשתקה שנכלל בכל דגמי ה- ה-iPhone מאז 2007. סביר להניח שמשתמשים יוכלו להגדיר את הכפתור לפונקציות מערכת שונות, כגון צלצול/שקט, נא לא להפריע, פנס, מצב צריכת חשמל נמוכה, ועוד.

זום אופטי מוגבר ל-iPhone 15 Pro Max: ה-iPhone 15 Pro Max יכלול עדשת טלה-פוטו פריסקופ, לפי קאו, מה שיעניק למכשיר זום אופטי של עד x5-x6 בהשוואה ל-3x בדגמי iPhone 14 Pro.

שיפורים באולטרה פס-רחב: לדגמי ה-iPhone 15 יהיה ככל הנראה יהיה שבב אולטרה פס-רחב משודרג (נקרא כיום שבב U1) לשילוב משופר עם משקפי ה-Vision Pro הצפויים של אפל, כך טוען קאו. השבב החדש יכול גם להציע ביצועים משופרים או צריכת חשמל מופחתת עבור פונקציות מבוססות מיקום כגון AirDrop ו-Precision Finding באפליקציית Find My.

שיפורים בסורק ה-LiDAR: קאו טוען, כי לדגמי ה-iPhone 15 Pro יהיה סורק LiDAR חסכוני יותר, מתוצרת סוני, שעשוי לשפר את ביצועי סריקת עומק תלת מימד עבור אפליקציות  מציאות מלאכותית ותמונות במצב לילה.

עיצוב בר תיקון: בעקבות ה-iPhone 14 וה- ה-iPhone 14 Plus, ה- ה-iPhone 15 Pro צפוי לקבל עיצוב נוח יותר לתיקונים.

eSIM בלבד במדינות נוספות: דגמי iPhone 15 Pro עשויים להיות תואמי eSIM בלבד בצרפת ובמדינות אחרות. אפל הסירה לראשונה את מגש כרטיס ה-SIM הפיזי מדגמי ה-iPhone 14 בארה"ב בשנה שעברה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מ.כ

    הרבה מאוד מלל אבל הלכה למעשה 90% מכל הרעש והצילצולים אין איש שיבחין באיזה שינוי/ שדרוג משמעותי ביחס לאייפון 14. כלומר, מי שיחזיק בשני המכשירים זה לצד זה לא יוכל לזהות איזשהוא הבדל בין שני המכשירים. בכל שנה עושים הרבה רעש אבל בתכל׳ס ה״שדרוגים״ הינם חסרי כל משמעות. איני מוצא הבדל דרמטי בין האייפון 11 פרו מקס שלי לבין ה-12 פרו מקס לבין ה-14 פרו מקס שברשותי. ה״חידוש״ הכי משמעותי הוא במחיר המתבטא בתוספת של 200$, משמע התייקרות של כ-1000₪ בישראל.

    1. דוד

      צודק הכל זה רק צרכנות לשמה the next best thing... נפגש בשנה הבאה עם אייפון 16...

אירועים קרובים