רדיט השיקה לוגו מפוקסל – והמשתמשים מתעצבנים

משתמשי גרסת ה-iOS של רשת הפורומים החברתית נדהמו לגלות שהלוגו החדש של החברה לא ממש יפה, לפחות בעיניהם ● מדובר בעוד צעד של רדיט שמרגיז רבים

הגרסה החדשה של הלוגו של רדיט, שנמצאת ב-AppStore...

אם יש אפליקציה שמצליחה להתחרות בכותרות הלא מחמיאות שטוויטר מרבה לקבל בחודשים האחרונים, מדובר ב-רדיט, רשת הפורומים החברתית. החברה, שבאחרונה החליטה לשנות את ה-API שלה באופן משמעותי, כך שאפליקציות צד שלישי רבות החליטו לוותר על הפלטפורמה, יצרה הרבה מאוד זעם בקרב המשתמשים שלה והמפתחים כאחד – שאף נקטו בשביתה.

מאז אותו אירוע, על פי הדיווחים, מספר המשתמשים היומיים של רדיט ירד בכמה מיליונים וזמן השהייה באתר התקצר באחוזים רבים.

כעת החברה נוקטת צעד חדש, שכבר מעורר את זעמם של המשתמשים: היא החליפה, בעדכון חדש של גרסת ה-iOS של האפליקציה שלה, את הצלמית שמלווה אותה ב-AppStore. הצלמית החדשה מפוקסלת מאוד – בסגנון רטרו, אם תרצו, ומזכירה רק באופן כללי את הלוגו המקורי והחייכן שעדיין מלווה – כנראה רק לעוד זמן מה – את האפליקציה בגרסת האנדרואיד שלה.

...והגרסה הישנה, שנמצאת ב-Google Play.

…והגרסה הישנה, שנמצאת ב-Google Play. צילום: צילום מסך

רוצים לחזור לצלמית המקורית של רדיט? תשלמו!

האפליקציה, כברירת מחדל, מאפשרת למשתמשים לבחור את הצלמית שבה ישתמשו כדי להציג אותה במגירת היישומים שלהם, אבל המשתמשים באפליקציה המעודכנת לא יוכלו לבחור את הלוגו הישן, אם הם משתמשים בה בחינם.

האפשרות הזו, לחזור לצלמית המקורית, זמינה, אם כן, רק למנויים, או למשתמשי Reddit Premium. העלות של שירות הפרימיום היא 5.99 דולר לחודש או 49.99 דולר לשנה באנדרואיד, או 6.99 דולר לחודש ו-59.99 דולר לשנה עבור משתמשי האפליקציה ב-iOS.

כאמור, ההחלטה הזו מעצבנת לא מעט משתמשים של רדיט, ומעניין יהיה האם גם הפעם יינקטו צעדי נגד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים