אוהבים לזפזפ? יס השיקה שלט חדש לממירי AndroidTV

החברה רוצה להעביר את כל לקוחותיה מהלוויין לשידורי אינטרנט, והשיקה שלט שעשוי לעודד אותם ● הוא מחזיר את הלחצנים למעבר בין ערוצים עם מספרים ומאפשר לעבור ישירות לאפליקציות הסטרימינג - מה שקיים כיום חלקית

השלט החדש של יס.

אם אתם לקוחות של יס, וגם אם לא, ודאי תתעניינו לקרוא שהחברה השיקה היום (ב') שלט חדש לממירי AndroidTV. השלט כולל אפשרויות למעבר בין ערוצים בשיטה הקלאסית, עם מספרים – בניגוד למה שקיים בממירי האנדרואיד של יס כיום, וכפתורים ישירים לאפליקציות הסטרימינג שהחברה משתפת איתן פעולה, בהן דיסני+, נטפליקס ואמזון – מה שקיים גם בממירים הנוכחיים, אבל לא לשירות של דיסני.

יס רוצה להעביר יותר ויותר לקוחות שלה מממירי הלוויין הקלאסיים לשידורים על גבי האינטרנט (IP), ואף הציבה יעד להשלמת המהלך – סוף 2025. כבר כיום, מרבית לקוחות החברה צופים בטלוויזיה על גבי האינטרנט – 356 אלף מתוך 580 אלף.

כדי לשדל גם את היתר לעבור לטלוויזיית ה-IP, יס הטמיעה בממיר החדש את לחצני הספרות הקלאסיים, שישנם בשיטה הישנה, זו הלוויינית, והיא מאפשרת את המעבר ל-AndroidTV ללא תשלום. השלט עצמו יעלה למי שירכשו אותו בסניפי פלאפון (שתיהן חברות בקבוצת בזק) 49.90 שקלים, בהצגת תעודת הזהות של בעלי המנוי. לקוחות שירצו לקבל את השלט החדש לביתם ישלמו גם דמי משלוח.

"השקת השלט המתקדם היא חלק נוסף במימוש אסטרטגיית החברה להעברת לקוחותינו לצפייה בטלוויזיה ב-IP עד סוף 2025", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של יס. "השלט החדש מייצר פתרון לאוכלוסיות רחבות ומבטא את הקשב שלנו לצרכי לקוחותינו", הוסיף.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איגור

    אין קיצור ל14 על אף שיש לו יותר רייטינג מ13?!

  2. יעקב

    איך אני מחליף את השלטים של יס יש לי 4

  3. דליה עובדיהו

    לפני כמה חודשים שיכנעו אותי נציגי יס לעבור לשיטת אנדרואיד. זו הייתה טעות חמורה. קבלנו את שלט האדרואיד הקודם שהנדסת האנוש שלו גרועה במיוחד. בקשתי להחזיר את הישן. שלחו טכנאי שילמד אותנו להשתמש בחדש. מאז אינני נהנית לצפות בטלויזיה ולמצוא את מה שמחפשת. אני רואה כאן שיש שלט חדש שאולי יהיה יותר טוב יותר. אני מבקשת בדחיפות להחליף לנו את השלט לשלט החדש. לזכות בשירות שלכם נעשתה פעילות מסובכת וגוזלת זמן רב. דליה

אירועים קרובים