לראשונה אי פעם: מספר משתמשי ה-iPhone בארה"ב עקף את מספר משתמשי האנדרואיד

לפי מחקר שפרסמה קאונטרפוינט, בסיס הלקוחות הרשומים בארצות הברית של מכשירי ה-iPhone עבר את 50% ועקף את מספר המשתמשים של 150 מותגים של מכשירי האדדרואיד ברבעון שהסתיים ביוני השנה

ארה"ב: יותר משתמשי iPhone ממשתמשי אנדרואיד.

לראשונה אי פעם, בסיס הלקוחות הרשומים בארצות הברית של מכשירי ה-iPhone עבר את 50% ועקף את מספר המשתמשים של 150 מותגים של מכשירי האדדרואיד ברבעון שהסתיים ביוני השנה, כך לפי מחקר שפרסמה קאונטרפוינט.

"מערכות הפעלה הן כמו דתות – אף פעם אין שינויים משמעותיים", ציין מנהל המחקר, ג'ף פילדהאק, "אבל במהלך ארבע השנים האחרונות הזרימה הייתה אנדרואיד ל-iOS באופן עקבי. זוהי אבן דרך גדולה, שנוכל לראות אותה חוזרת על עצמה גם במדינות אמידות אחרות ברחבי העולם".

בהשוואה למכירות השנתיות, בסיס הלקוחות הפעיל הוא סמן תחרותי משמעותי עוד יותר, המייצג את הנגיסה האיטית של אפל בשוק הסמארטפונים, שכן הוא לוקח בחשבון גם את המשתמשים שהצטרפו לאקו-סיסטם של אפל דרך שוק הטלפונים המשומשים, כמו גם את המשתמשים במכשירי ה-iPhone שנרכשו לפני שנים. לפיכך, סביר להניח, שכל אחד שרוכש iPhone – חדש, או מיד שנייה, שלישית או רביעית – ישלם משהו לאפל כשירכוש אפליקציות או שירותים.

מכשירי האנדרואיד הופיעו בשוק בשנת 2008, שנה לאחר הופעת הבכורה של ה-iPhone, ועקפו את מספר משתמשי ה-iOS בשנת 2010. בשלוש השנים הקודמות, מכירות הטלפונים נשלטו על ידי מותגים כמו נוקיה, מוטורולה ובלקברי.

ראוי לציין, שבעוד אפל לבדה היא זו שמייצרת ומוכרת את מכשירי ה-iPhone, מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל מותקנת בלפחות 150 דגמי מכשירים של יצרניות רבות, בהן סמסונג, לנובו, וואן-פלוס, שיאומי ועוד.

ה-iPhone הפך את אפל לחברה הגדולה בעולם, עם שווי שוק של 2.5 טריליון דולר. בשנת 2020, בסיס הלקוחות הפעיל העולמי של מכשירי ה-iPhone חצה את מיליארד המכשירים. המנכ"ל, טים קוק, אמר לאחרונה, שאפל "קבעה שיא של 'מהגרים' ברבעון של יוני", כלומר צרכנים שעוזבים את אנדרואיד לטובת iOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים