מה גרם לגוגל לצאת נגד אפל?

באתר מיוחד שהעלתה, גוגל יוצאת חזיתית נגד אפל ונגד העובדה שהיא מסרבת לאמת את תקן העברת המסרים המודרני RCS

ה-RCS - במוקד הטענות של גוגל נגד אפל.

גוגל העלתה באחרונה אתר מיוחד, ואף דאגה להפיץ אותו באמצעות טוויטר ורשתות חברתיות אחרות, שבו היא יוצאת חזיתית נגד אפל ונגד העובדה שהיא מסרבת לאמת את תקן העברת המסרים המודרני RCS.

באמצעות מגוון רחב של הסברים, סרטונים ותמונות, גוגל טוענת כי "הגיע הזמן שאפל תתקן את שליחת המסרים הטקסטואליים, כי זה לא משנה מה הצבע של הבועה, אלא הזמן לאמץ את התקן שיאפשר למשתמשים עם מכשירי אייפון ואנדרואיד לשלוח מסרים איכותיים אחד לשני".

באתר מציינת גוגל שאפל הופכת את המסרים שנשלחים למכשירי אנדרואיד ל-SMS ול-MMS, שהן טכנולוגיות בנות מעל 20 שנה, במקום להשתמש ב-RCS. לטענת גוגל, אפל יכולה לאמץ את ה-RSC עבור הודעות יוצאות למכשירי אנדרואיד מבלי לפגוע בתקשורת הנוכחית הפנימית בין מכשירי האייפון.

גוגל מבקשת מהמשתמשים לגרום לאפל להבין את המסר תחת ההאשטאג Apple #GetTheMessage@, והיא מתארת באתר את כל הבעיות והחסרונות שנגרמים עקב ההחלטה של הענקית מקופרטינו להמשיך ולהשתמש ב-SMS וב-MMS לגבי התקשורת חוצת הפלטפורמות.

אחת הדוגמאות שהיא נותנת היא שלעתים די קרובות, מסרונים שאמורים להישלח באמצעות Wi-Fi מאייפון למכשיר אנדרואיד פשוט לא נשלחים, ונתקעים במכשיר השולח עד שהוא מתחבר לרשת סלולרית. מסר אחר הוא שהודעות SMS ו-MMS לא מאפשרות לתמוך בהצפנה מקצה לקצה, כך שיש גם פגיעה באבטחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים