מטריקס הטמיעה רשת תקשורת של אריסטה במרכז המו"פ של סמסונג

הרשת החדשה כוללת פלטפורמות ומתגים, שמיועדים לדטה סנטרים ולקמפוסים ● היא מאחדת תחת תשתית אחת רשת קווית ורשת אלחוטית, ששתיהן משרתות מאות עובדים ושרתים במרכז המו"פ של סמסונג ברמת גן ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

דניס זורוחוביץ', מנהל IT במרכז המו"פ של סמסונג בישראל. צילום: יח"צ

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס ערכה פרויקט לפריסת רשת תקשורת חדשה מקצה לקצה במרכז המו"פ של סמסונג בישראל. רשת התקשורת מבוססת ציוד של אריסטה. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם לפי הערכות בשוק הוא עומד על מאות אלפי שקלים.

הרשת החדשה כוללת פלטפורמות ומתגים של אריסטה, שמיועדים לדטה סנטרים ולקמפוסים. היא מאחדת תחת תשתית אחת רשת קווית ורשת אלחוטית, ששתיהן משרתות מאות עובדים ושרתים במרכז המו"פ של סמסונג, הממוקם ברמת גן.

כל המתגים מריצים באופן אחיד את מערכת ההפעלה EOS (ר"ת Extensible Operating System) של אריסטה ומנוהלים באמצעות מערכת ניהול רשתות התקשורת Arista CloudVision. מערכת ההפעלה EOS ומערכת הניהול CloudVision מספקות יחדיו יכולות לניהול, בקרה וטלמטריה בזמן אמת, המתפרסות על פני הרשת הארגונית – הנייחת והאלחוטית גם יחד. הן מפשטות ומשלבות אוטומציה בתהליכי הפריסה והתחזוקה של תשתיות התקשורת. זאת, לצד יכולות ניטור וניהול של המשתמשים, האפליקציות והשרתים.

לדברי דניס זורוחוביץ', מנהל IT במרכז המו"פ של סמסונג בישראל, "הפתרון שהוטמע מספק אחידות ונראות כוללת לכל סביבת הרשת ובכל הרמות – המשתמשים, השרתים, האפליקציות וכלל הרכיבים. מערכת הניהול מספקת מידע בזמן אמת לכלל הרכיבים והממשק שלה אינטואיטיבי. כך, יש לנו יכולת לראות בכל עת את המצב האמיתי של הרשת ולבנות תבניות של קונפיגורציות – דבר שמאפשר הטמעת Zero Touch בפשטות במרחב הרשת הנייחת והאלחוטית, המשולבת".

אסף פז, מנהל מכירות באריסטה ישראל, ציין כי "ארגונים גדולים יכולים לבצע קפיצת מדרגה ברשתות התקשורת שלהם בקלות ובמהירות. כך, הם יכולים ליהנות מכמה יכולות חדשות הנדרשות כיום בסביבת עבודה מודרנית ותובענית. יכולות הניהול שאותן אנחנו מציעים לרשתות הנייחות והאלחוטיות, באמצעות מסך אחד בלבד, תורמות לכדאיות הכלכלית של התפעול השוטף, שהוא שיקול מרכזי בהתנהלות הכספית של ארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים