דיווח: LG החליטה לצאת מעסקי הסמארטפונים

דיווח ב-Korea Times, המתבסס על מקורות בתעשייה, טוען, ש-LG בחרה לסגור את עסקי הסמארטפונים שלה ולהודיע על כך ביום ב' הקרוב, במקביל לישיבת דירקטוריון של החברה

הסוף לחטיבת הסלולר של LG?

האם צפויה עוד טלטלה בתעשיית הסלולר העולמית? דיווח ב-Korea Times, המתבסס על מקורות בתעשייה, טוען, ש-LG בחרה לסגור את עסקי הסמארטפונים שלה, ולהעביר את עובדי חטיבת הסלולר לחטיבות אחרות שלה.

מוקדם יותר השנה אישרה החברה כי היא שוקלת את כל האפשרויות באשר לחטיבת הסמארטפונים שלה – שהפסדיה במהלך חמש השנים האחרונות הצטברו ליותר מ-4.5 מיליארד דולר – כוללת מכירתה. בהקשר למכירה, פורסמו דיווחים על מגעים למכירת עסקי הסלולר שלה לתאגיד הענק הווייטנאמי וינגרופ. בהמשך הופיעו דיווחים על כך שהמגעים לא צלחו ולא הבשילו לכדי עסקה, וכעת מסתבר, שהחברה הקוריאנית אכן החליטה לבסוף לפרוש מ"המשחק".

"LG שקלה אפשרויות שונות, כמו מכירה של כל החטיבה, או בחלקים, ואף נטישת עסקי הסמארטפונים, ובימים האחרונים אכן החליטה על  עזיבת התחום", כך לפי המקור המצוטט בדיווח. עוד אמר אותו מקור, כי הודעה רשמית של החברה תפורסם במקביל לישיבת הדירקטוריון ביום ב' הבא, ה-5 באפריל.

רמזים נוספים על החלטתה של החברה ועל הודעתה הצפויה ב-5 באפריל הופיעו גם בתחילת השבוע בחשבון הטוויטר FrontTron@, שאף טען כי לא סביר ש-LG תמשיך להפיץ עדכוני תוכנה לאחר סגירת החטיבה. בנוסף, היו דיווחים נוספים על החלטתה של החברה לאחר היוודע דבר כישלון השיחות למכירתה.

בתגובה לשאלות מהתקשורת ציינה החברה, כי אינה מגיבה לשמועות, כך שלא נותר אלא להמתין עד ה-5 באפריל להודעת החברה.

סגירת חטיבת הסלולר של LG תגרום לטלטלה גדולה בתעשייה, שחוותה גם את הזעזוע של החרם האמריקני על וואווי והצניחה במכירותיה ויציאתה מרשימת היצרניות המובילות. אמנם חטיבת הסלולר שלה לא הייתה רווחית, אבל היא בכל זאת ברשימת שלוש היצרניות המובילות בצפון אמריקה וברשימת חמש המובילות באמריקה הלטינית, ויש לה נוכחות לא זניחה בשווקים נוספים בעולם. כתוצאה מהיעלמותה, משווקים ומפעילים רבים יחפשו למלא את החלל שייווצר אם היא אכן תפרוש מהתחום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניס

    יפה שהמתנתם ל2 לאפריל עם פרסום הכתבה שנדע שזה לא בדיחה xD

אירועים קרובים