דיווח: LG במגעים עם תאגיד ענק ויטנאמי למכירת עסקי הסלולר שלה

לאחר שדווח, שמנכ"ל LG אישר, כי החברה שוקלת לבצע שינויים גדולים בעסקי הסמארטפונים שלה ושוקלת את כל הצעדים האפשריים, כולל מכירה, עזיבה או צמצום עסקי הסמארטפונים, פורסם בסוף השבוע דיווח על מגעים למכירת עסקי הסלולר שלה לתאגיד הענק הווייטנאמי וינגרופ

הסוף לחטיבת הסלולר של LG?

בסוף השבוע דווח על התקדמות בתוכניות של LG אלקטרוניקס לפרוש מעסקי הסמארטפונים ועל כך שהחברה מצויה במגעים למכירת חטיבת הסלולר לתאגיד הענק הווייטנאמי וינגרופ (Vingroup). זאת, יום לאחר שדווח, כי מנכ"ל LG, קוון בון-סיאוק אישר, כי החברה שוקלת לבצע שינויים גדולים בעסקי הסמארטפונים שלה ואף ציין בהצהרתו, כי "החברה שוקלת את כל הצעדים האפשריים, כולל מכירה, עזיבה או צמצום עסקי הסמארטפונים".

לפי דיווח ב-BusinessKorea, התאגיד הגיש את הצעת הרכישה הגבוהה ביותר לרכישת עסקי הסמארטפונים של LG. תאגיד וינגרופ נחשב לבעל נתח שוק של 14% מערך החברות הווייטנאמיות הרשומות, והוא בעל פורטפוליו שנפרס על תחומי פעילות רבים, בהם מלונאות, נדל"ן, הפצה, רכב, סמארטפונים  ועוד. החברה מייצרת סמארטפונים עבור LG במתכונת ODM (ר"ת Original Design Manufacturer), והיא גם היצרנית השלישית בגודלה בווייטנאם עבור אופו (Oppo) וסמסונג (Samsung).

לפי הדיווח, וינגרופ מעוניינת ברכישת עסקי LG בארצות הברית, והרכישה תסייע לה לקדם את עסקיה לנוכחות גלובלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים