דיווחים: iPhone 13 יכלול תכונת מסך always-on

לפי כמה הדלפות שפורסמו בימים האחרונים, אפל תוסיף את התכונה שמאפשרת לראות על המסך כל הזמן את השעה, את מצב הסוללה וגם התראות לזמן קצר ● שינויים נוספים כוללים שדרוג של המצלמה ושינויי עיצוב קלים לשיפור האחיזה   

קסדת AR של אפל - אולי בשנה הבאה.

עוד לפני שה-iPhone 12 מתקרר על מדפים, החלו להתפרסם שמועות על הדגם הבא של אפל (Apple), והפעם מדובר בהדלפה יחסית גדולה, שחושפת כמה תכונות חדשות שיתווספו למכשיר שיושק השנה, בהן מסך always-on, שינויים בעיצוב ומצבי צילום חכמים חדשים.

ערוץ היו-טיוב EverythingApplePro והמדליף מקס וויינבאך פרסמו סרטונים שבהם הם מציגים כמה פיסות מידע מעניינות על התכונות של ה-iPhone 13, אבל המעניינת ביותר היא תכונת ה-always-on – שמאפשרת תצוגה תמידית על המסך של השעון ומצב הסוללה, ושתכלול גם כמה אפשרויות להתאמה אישית. גם ההתראות יוצגו על המסך, אך כדי לחסוך בצריכת הסוללה הן יפעילו רק את חלק המסך שבו הן מופיעות, וזאת לכמה שניות לפני שחלק זה של המסך יכבה בחזרה.

לפי ההדלפה של ווינבאך, והוא לא היחיד שטוען כך, המכשיר יהיה בעל מסך של 120 הרץ, בדומה ל- Galaxy S21 של סמסונג (Samsung).

עוד לפי ההדלפות, המצלמה תזכה לשדרוג עם עדשה אולטרה-רחבה משופרת בכל הדגמים וחיישן שישי שיתווסף לחמישה הקיימים שיפחית את העיוותים בתמונות. אפל גם תוסיף מצב צילום-שמיים לאפליקציית הצילום של המכשיר, שיופעל כאשר המצלמה תכוון לעבר הכוכבים או הירח ויאפשר צילום מפורט יותר של שמי הלילה.

התכונה האחרונה החדשה שנחשפה היא מצב פורטרט בווידיאו, שיאפשר רקע מטושטש ואף התאמה של עומק התמונה לאחר הצילום.

רבים מעריכים שהדגם הקרוב יכלול שינויים מזעריים לעומת ה-iPhone 12, ובהתאם, השינויים כוללים בעיקר חומרים חדשים לגב המכשיר ואולי בטקסטורה שונה, כדי לשפר את האחיזה.

מגנטי ה-Magsafe שמתחת לכיסוי יוחלפו לפי הידיעה במגנטים חזקים יותר, שיקלו על הצמדת המטען להתקן, וזאת, לפי וויינבאך, מבלי להשפיע על עובי המכשיר. EverythingApplePro אומר, שלפי פרסום ב-MacOtakara המכשיר הבא כן יהיה עבה במעט מקודמו בגלל המגנטים החדשים.

בסרטון הווידיאו מספק EverythingApplePro גם כמה פרטים על ה-Apple Watch 7, ואומר שתכונת המעקב אחר הרווחה אישית תושק ב-2022, וכי התקני המעקב AirTags יושקו סוף סוף בחודש מרץ או אפריל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים