האם מכשירי ה-iPhone 12 יתמכו בעתיד בטעינה הפוכה?

בעקבות טפסים שהגישה אפל ל-FCC, צצו פרטים על כך שמכשירי ה-iPhone 12 החדשים כוללים את תכונה שעדיין לא פורסמה: היכולת לתמוך בטעינה הפוכה ● ההערכה היא שאפל מחכה להשקת הדור החדש של אוזניות ה-AirPods שלה כדי להשיק איתה את התכונה

תיקון חינם של בעיות קול. iPhone 12. צילום: אפל

פרטים חדשים שנחשפו על אודות מכשירי ה-iPhone 12 החדשים של אפל (Apple) רומזים שאפל כללה בהם תכונה שעדיין לא פורסמה, וכנראה רדומה: היכולת לתמוך בטעינה הפוכה.

טעינה הפוכה, כפי שהציגה סמסונג (Samsung) לדוגמה כבר בשנה שעברה במכשירי ה-Galaxy S10 שלה, מאפשרת להשתמש בגב המכשיר כדי לתמוך בטעינה של אביזרים שתומכים בטעינה אלחוטית, פשוט על ידי הנחה על גב הטלפון. העדויות לכך שהאפשרות הזאת כבר הגיעה גם למכשירים של אפל נמצאים בטפסים שהגישה חברת התפוח ל-FCC.

בין ההסברים השונים נכתב במפורש, כי, "מעבר ליכולת להיטען באמצעות מטען אלחוטי שולחני, דגמי ה-iPhone ב-2020 תומכים גם בפונקציית טעינה אלחוטית בתדר של 360 קילו-הרץ כדי לטעון אביזרים עם פוטנציאל לעזרים של אפל בעתיד".

לפי אנליסטים בשוק, מדובר כנראה בתכונה נוספת של מנגנון הטעינה החדש של החברה MagSafe, וההערכה היא שאפל מחכה להשקת הדור החדש של אוזניות ה-AirPods שלה.

חדי זיכרון יכולים להיזכר, שהשמועות על כך שאפל מתכוונות לשלב טעינה הפוכה בטלפונים שלה נשמעו כבר בשנה שעברה, לפני השקת ה-iPhone 11, כסוג של ניסיון להדביק מהר את הפער שפתחה היריבה הגדולה בהיבט הזה, שמכנה את הטכנולוגיה הזאת Wireless Powershare. סמסונג גם אינה היחידה שמציעה טעינה אלחוטית הפוכה, שבה הטלפון משמש כמקור לטעינה. זו טכנולוגיה שהוצעה כבר בטלפונים של אופו (Oppo) וגם של האחות וואן פלוס (OnePlus).

אפל, לפחות בהיבט הזה, פשוט סוגרת פערים, ואם כן – לא ברור מדוע היא עדיין לא הכריזה על האפשרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים