סמסונג זכתה בחוזה של 6.6 מיליארד דולר לאספקת רשת דור 5 ל-ורייזון

עסקת הענק מסמלת ניצחון גדול לסמסונג במירוץ העולמי של פריסת רשתות דור 5 מאז שהענקית הקוריאנית החליטה כבר לפני כמה שנים להשקיע גם בתחום הרשתות ולהתחרות מול שחקניות גדולות כמו וואווי, נוקיה ואריקסון באספקת ציוד תקשורת

סמסונג

חוזה ענק לסמסונג (Samsung): תספק ציוד ותחזוקה לרשת דור 5 שתקים ורייזון (Verizon) בארצות הברית תמורת 6.6 מיליארד דולר. החוזה בין החברות הושלם בסוף השבוע ותוקפו עד דצמבר 2025. החברה הביסה במכרז את נוקיה (Nokia), שמניותיה ירדו ב-2.5% לאחר פרסום הידיעה.

עסקת הענק מסמלת ניצחון גדול לסמסונג במירוץ העולמי של פריסת רשתות דור 5 מאז שהענקית הקוריאנית החליטה כבר לפני כמה שנים להשקיע גם בתחום הרשתות ולהתחרות מול שחקניות גדולות כמו וואווי (Huawei), נוקיה ואריקסון (Ericsson)באספקת ציוד תקשורת.

העסקה מקפיצה את נתח השוק של סמסונג בתעשיית התקשורת הסלולרית, קרוב לוודאי על חשבון וואווי, שעסקיה בתחום הולכים ומצטמצמים על רקע העיצומים והחרמות מצד הממשל האמריקני, שגם מגייס את בנות בריתה של ארה"ב לקרב שהוא מנהל כדי לסלק את החברה מתחום התקשורת בטענות שהיא מהווה סיכון ביטחוני.

"החוזה האסטרטגי ארוך הטווח הזה ימשיך להרחיב את הגבולות של חדשנות הקשורה לדור 5 לשיפור החוויה הסלולרית של לקוחות ורייזון", ציינה סמסונג בהצהרה שפרסמה.

באחרונה זכתה ורייזון בתדרי ביניים נוספים לרשת דור 5 שלה במכרז התדרים בארה"ב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים