דיווחים: מסך 90 הרץ ב-Pixel 4 הצפוי של גוגל

השמועות האחרונות בקשר לפיקסל 4 נוגעות לתכונות של זיכרון ה-RAM שלו ולמסך, שיקרבו אותו לרמה של מכשירי העילית של המתחרות ● לפי הדיווח: המכשיר יישא מסך עם קצב רענון של 90 הרץ, וזיכרון ה-RAM שלו יורחב כדי למנוע את בעיות ניהול הזיכרון שדווחו במכשיר הפיקסל 3 בשנה האחרונה

הדלפות וניחושים על מכשירים עתידיים של החברות המובילות הפכו זה מכבר לתחביב נפוץ של אתרי הטכנולוגיה בעולם, כשאחד המכשירים שזוכים להיות במוקד התעניינות הוא ה-Pixel 4 של גוגל.

השמועות האחרונות בקשר למכשיר, המבוססות על "מקורות אמינים", על פי אתר 9to5Google, נוגעות לתכונות של זיכרון ה-RAM שלו ולמסך, שיקרבו אותו לרמה של מכשירי העילית של המתחרות – בעיקר סמסונג ואפל, כמובן.

לפי הדיווחים, דגמי ה-Pixel 4 וה-Pixel 4 XL יהיו בעלי מסך בעל קצב רענון של 90 הרץ, שהחברה תמתג כ-Smooth Display. התכונה הזאת קיימת גם ב-OnePlus 7 Pro. בנוסף, שתי המצלמות האחוריות יהיו בנות 12 מגה-פיקסל האחת ו-16 מגה-פיקסל השנייה, עם עדשת טלה-פוטו, וייתכן גם שגוגל "מפתחת תוספת של דמוי DSLR".

המעבד במכשירים יהיה ה-Snapdragon 855 של קוואלקום, כמו כל מכשירי הדגל האנדרואידיים האחרונים. והחדשות בקשר לזיכרון ה-RAM הן שלמכשיר יהיו 6 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM, שעשויים לשפר את ניהול הזיכרון יחסית ל-Pixel 3, שהציג בעיות בתחום הזה בשנת קיומו.

עוד לפי הדיווח האחרון, גוגל תשיק את המכשיר ב-4 באוקטובר.

גוגל עצמה פרסמה כמה רמזים על המכשיר המתקרב. אחד מהם הוא תמונתו בטוויטר בליווי ההודעה: "טוב, מאחר שיש קצת עניין, הנה! חכו עד שתראו מה הוא יכול לעשות."

בסרטון אחר שפרסמה בטוויטר, רמזה גוגל לכך שהמכשיר יאפשר זיהוי פנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים