ה-Pixel 4 הצפוי של גוגל יאפשר פתיחת נעילה באמצעות זיהוי פנים

גוגל חשפה בבלוג רשמי שלה וגם בסרטון כי המכשיר הבא של יאפשר פתיחת נעילה באמצעות זיהוי פנים, וגם אישרה את תכונת Motion Sense המשתמשת בטכנולוגיית Soli לזיהוי מחוות ידיים

גוגל חשפה כי מכשיר הדגל הבא שלה, ה-Pixel 4, יאפשר פתיחת נעילה באמצעות  טכנולוגיה לזיהוי פנים במקום חיישן טביעת אצבע. בבלוג הרשמי שלה וגם בסרטון שפרסמה ביוטיוב, חשפה החברה גם, שלמכשיר החדש תהיה תכונה בשם Motion Sense, המאמתת את השמועות על שבב של פרויקט Soli שלה, שמשתמש ברדאר כדי להבחין במחוות ידיים בקרבת המכשיר.

"Pixel 4 יהיה המכשיר הראשון עם Soli, שמספק לתכונת Motion Sense את האפשרות לדלג על שירים, להשתיק התראות ושיחות פשוט בנפנוף יד", כתבה גוגל בבלוג.

בנוסף, מסבירה גוגל בבלוג, כי "Soli מפעיל בצורה פרואקטיבית את חיישני זיהוי הפנים ומזהה שהמשתמש אולי רוצה לפתוח את המכשיר. אם החיישנים והאלגוריתמים מזהים אותו, הטלפון ייפתח כאשר מרימים אותו, בתנועה אחת. אפילו טוב יותר – פתיחת נעילה בזיהוי פנים תעבוד בכל כיוון – גם כשמחזיקים את המכשיר הפוך – וניתן יהיה להשתמש בה גם לתשלומים מאובטחים ולאימות זהות באפליקציות".

עוד מציינת גוגל כי כל הנתונים הביומטריים יאוחסנו בשבב ייעודי במכשיר, כמו גם הנתונים של שבב Soli, ולעולם לא ישותפו עם שירותים אחרים של גוגל.

גוגל צפויה להשיק את מכשירי ה-Pixel 4 החדשים בחודש אוקטובר הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים