בתיאבון: גוגל מאפשרת להזמין ארוחה באפליקציות שלה

החברה עדכנה את אפליקציות Maps, Search ו-Assistant, כך שהן יאפשרו לבצע הזמנה של משלוחי אוכל במהירות וישירות באמצעות האפליקציה ● האפשרות זמינה בינתיים רק בארצות הברית

שיהיה בתיאבון. צילום: BigStock

להזמין ארוחה באמצעות גוגל: בסוף השבוע הודיעה הענקית בבלוג שלה כי עדכנה את אפליקציות Maps ,Search ו-Assistant, כך שהן יאפשרו לבצע הזמנה של משלוחי אוכל במהירות וישירות באמצעות האפליקציה, מבלי הצורך להוריד יישומוני צד שלישי.

עד כה, גוגל חברה לחברות שליחויות אחדות, בהן Delivery.com, Postmates, DoorDash, Slice ו-ChowNow, ולפי ההודעה, בעתיד יצטרפו אליהן חברות שליחויות נוספות. התכונה זמינה כבר בערים רבות בארצות הברית.

באפליקציות Search ו-Maps נוסף כפתור של Order Online כאשר מבצעים חיפוש של מסעדה או סוג מזון. אפשר גם לחפש מסעדה ספציפית, ואם היא משויכת להסדר – תופיע על המסך האפשרות Order Online, שתעביר את המשתמש לתפריט. לאחר הבחירה, יוצגו על המסך זמני משלוח או איסוף והאפשרות לשלם באמצעות Google Pay.

ההזמנה באמצעות ה-Assistant שונה במעט, אך גם היא קצרה ומהירה: פשוט צריך להגיד "היי, גוגל, תזמיני מזון מ-(שם של מסעדה)". אם רוצים להזמין ארוחה שכבר הוזמנה, כל מה שצריך הוא להגיד את הפקודה: "היי, גוגל, תזמיני שוב מזון מ-(שם המסעדה)". העוזרת הקולית תסרוק הזמנות קודמות ובתוך כמה שניות תאפשר לבחור את ההזמנה הרצויה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים