אפל שחררה תיקון לבאג ב-FaceTime

הנער שגילה את הבאג, שמאפשר להאזין לשיחות של משתמשים אחרים, יקבל מאפל כסף ומלגת לימודים ● התובעת הכללית של ניו-יורק חוקרת את הטיפול של אפל בנושא

תיקון לבאג. FaceTime

אפל שחררה ללקוחותיה עדכון למערכות ההפעלה iOS ו-macOS, שמתקן את באג האבטחה שהתגלה באפליקציית FaceTime שלה. אלא שעבור אחד מלקוחותיה מדובר ביותר מרק תיקון: הנער בן ה-14 מאריזונה שגילה את הבאג יקבל גם כסף. אפל הודיעה שתתגמל את משפחתו של גראנט תומפסון עבור הדיווח על הבאג ואף תיתן לו מענק לימודים, אם כי היא לא ציינה סכומים כלשהם.

תומפסון ואמו הופיע בשידור של CNBC והוא סיפר שהופתע למצוא את הפגם בתוכנה לפני אפל. למרות זאת, הנער ציין שימשיך להשתמש ב-iPhone. "באופן כללי", אמר, "אני חושב שאפל מנסה לשמור על הפרטיות שלנו, ואני מכבד זאת".

החברה מצדה הודיעה כי "אנחנו מתנצלים שוב בפני לקוחותינו ומודים להם על סבלנותם. נוסף על הטיפול בבאג שדווח, הצוות שלנו ערך בדיקת אבטחה כוללנית של שירות FaceTime, וביצע עדכונים נוספים באפליקציה ובשרת כדי לשפר את האבטחה".

על אף התיקון שאפל הפיצה, התובעת הכללית של ניו-יורק, לטיסיה ג'יימס, חוקרת את תגובת אפל לבאג ב-FaceTime. "הפרצה הזאת היא איום רציני על האבטחה והפרטיות של מיליוני משתמשים בניו-יורק, שבטחו באפל ובמוצריה במהלך השנים", ציינה. עוד היא אמרה כי משרדה יחקור את "כישלונה של אפל להזהיר את הלקוחות על הבאג ב-FaceTime ואת תגובתה האיטית לטיפול בבעיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים