וריזון ניצחה במרוץ: החלה להציע סלולר בדור החמישי

החברה עקפה את המתחרות שפועלות בתחום והיא הראשונה להציע את השירות - בינתיים בלוס אנג'לס, אינדיאנפוליס, סקרמנטו ויוסטון בלבד ● המחיר נע בין 50 ל-70 דולר

מחכים ל-5G? אילוסטרציה: BigStock

וריזון, ספקית התקשורת והסלולר הגדולה בארצות הברית, חצתה ראשונה את קו הגמר: היא החברה הראשונה שמציעה שירות אלחוטי מבוסס סלולר בדור החמישי. אמנם מדובר בינתיים בהשקה מוגבלת – החברה הפעילה את המפסק של אנטנות ה-5G בארבע ערים בלבד, אבל עדיין מדובר בחברה החלוצית בתחום בעולם.

תושבי לוס אנג'לס, אינדיאנפוליס, סקרמנטו ויוסטון יכולים עכשיו להשתמש בחיבור אלחוטי ישירות לביתם באמצעות ראוטר מיוחד שמציעה החברה. המסר שמעבירה וריזון במקביל הוא להתנתק מהכבלים, שכן השירות האלחוטי שהיא מציעה מאפשר למשתמשים להעביר נתונים בקצב שנחשב למהיר במיוחד גם אל מול אלה שמציעים החיבורים הפיזיים: 300 מגה-ביט לשנייה.

יצוין כי הראוטר של החברה מותקן בינתיים בידי טכנאים שלה בלבד – לדברי וריזון כדי להבטיח שהקליטה ברחבי הבית מספיק טובה ומאוזנת. העלות היא 70 דולר למשתמשים חדשים של וריזון, ו-50 דולר לאלה שיש להם מנוי לטלפון בחברה – שעלותו בנפרד עומדת על 30 דולר. במסגרת המנוי מקבלים הלקוחות שלושה חודשי שימוש בחינם והתקן Apple TV או Google Chromecast ללא תשלום. כמו כן, החברה מציעה למשתמשי הדור החמישי שלה מנוי לכמה חודשים בחינם ל-YouTube TV.

וריזון לא מסרה מתי היא מתכוונת להרחיב את השירות לערים נוספות, ומתי תהיה זמינות להתחברות באמצעות טלפונים – ולא רק עבור שימוש ביתי או משרדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים