הערכות: העיצוב של ה-iPhone 8 – שונה לחלוטין מקודמיו

תמונות חדשות שהודלפו לאתר של הקמעונית האנגלית MobileFun מעידות שאפל עומדת לעשות ל-iPhone אוברול כללי

לשמור על מרחק בין קוצבי לב למוצרי אפל

ככל שהולך ומתקרב מועד ההשקה הצפוי של ה-iPhone 8, שבאופן מסורתי מתרחש בספטמבר, הולכות ומתרבות השמועות וההדלפות לכאורה, והבאזזז סביב המכשיר החדש הולך ומתחמם.

הפעם מדובר בתמונות שמופיעות באתר של הקמעונית האנגלית MobileFun, שמוכרת אביזרים לטלפונים סלולריים ובדרך כלל ידועה כדייקנית. זאת, לאחר שגם ההדלפות שהציגה בשנה שעברה של ה-iPhone 7 וה-Galaxy 8 הסתברו כמדויקות. התמונות האמורות הן של כיסויים למכשיר, שמיוצרים על ידי היצרנית Olixar. הכיסויים כבר מוצעים למכירה בבריטניה, באתר של MobileFun.

התמונות מספקות הצצה ברורה למדי לעיצוב המכשיר החדש ותואמות את מרבית המידע שפורסם בשבועות האחרונים בהקשר אליו. המכשיר מציין יומולדת 10 שנים לאחת ההצלחות הגדולות בעולם, שחוללה מהפכה בחיי היומיום של מאות מיליוני אנשים.

מה צפויים להיות השינויים?

לפי התמונות, ה-iPhone 8 יהיה בעל עיצוב מחודש לחלוטין: מסך מוארך של 5.8 אינץ', כמעט ללא מסגרת; מצלמה דואלית אחורית אנכית, ללא כפתור בית (מה שמחזק את הציפיות לכך שחיישן טביעת האצבע ישולב במסך); ומעין משטח בחלק העליון של המסך, עבור המצלמה הקדמית והחיישנים. תחתית המכשיר מרמזת שאפל (Apple) תישאר עם שקע ה-Lightning ושהיא לא תחזיר את שקע האוזניות הישן.

גם שינוי העיצוב במערכת ההפעלה iOS 11 עומד להיות דרמטי, עם "אזור תפעול" מיוחד בתחתית המסך.

דומה שאפל תבצע במכשיר החדש אוברול כללי ל-iPhone. השאלה שנותרת פתוחה היא באשר למחיר שלו, שלפי השמועות יהיה יקר יותר מהמכשירים הוותיקים של אפל ויעמוד על כ-1,000 דולר למכשיר הבסיסי. האם המכשיר יהיה שווה את תוספת המחיר? נחכה ונראה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים