טרנספורמציה דיגיטלית
האם מדינת ישראל ומערכת הבריאות יהיו מוכנות באופן מושלם למשבר הבא?
פרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות, אמר בכנס הבריאות הדיגיטלית 2021 של קבוצת אנשים ומחשבים, כי "הקורונה הקפיצה אותנו דורות רבים קדימה, כשהטכנולוגיה היא שחקן מרכזי ברמת המיקרו והמאקרו", אבל הוא פסימי לגבי מוכנותה של מערכת הבריאות למשבר דומה בעתיד, בעיקר בשל חוסר בתקציבים
"המעורבות החברתית והחינוך חייבים להיות מצפן להיי-טק"
"כדי לקיים עסקים מצליחים צריכים חברה חזקה; ההיי-טק לא יוכל להמשיך ולהתקיים רק מתל אביב", כך אמר לאנשים ומחשבים יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל ● וגם: מה לדעתו היה קורה בישראל אילו הקורונה הייתה מגיעה 10 שנים מוקדם יותר?
רבעון מצוין ל-דל: קפיצה של פי חמישה ברווח
האצת מגמת הטרנספורמציה הדיגיטלית סייעה לחברת הענק, שפתחה את שנתה הכספית עם רווח נקי של קרוב למיליארד דולר והכנסות של 25 מיליארד
"גיוון תעסוקתי: הטרנספורמציה הבאה שכדאי לארגונים לעבור"
טל קיסילביץ', מנכ"ל קלאודטק מקבוצת יעל, מאמין בגיוון תעסוקתי ובעצמו מגיע מאחת מאוכלוסיות הגיוון - קהילת הלהט"ב ● בראיון לאנשים ומחשבים הוא חולק מניסיונו ומסביר למה עם Diversity כולם מנצחים
מפת המיזמים: הדילמות העולות וההחלטות שצריך לקבל
רז הייפרמן ומיכל זיגלמן מציעים פעולה בו זמנית לאופטימיזציה של המודל העסקי הקיים וחיפוש אחר מודל עסקי חדש שמתאים לעתיד הדיגיטלי ● חלק ב' של המאמר "צו השעה - גישה דואלית לטרנספורמציה דיגיטלית ולחדשנות"
צו השעה: גישה דואלית לטרנספורמציה דיגיטלית וחדשנות
רז הייפרמן ומיכל זיגלמן סבורים כי על ארגונים לבצע פעולה בו זמנית לאופטימיזציה של המודל העסקי הקיים וחיפוש אחר מודל עסקי חדש, שמתאים לעתיד הדיגיטלי ● חלק א'
הקורונה גרמה לסמנכ"לי הכספים להגדיל השקעות בטרנספורמציה הדיגיטלית
כך עולה מסקר סמנכ"לי הכספים השנתי שמפרסמת רימיני סטריט, החושף את תפיסותיהם של סמנכ"לי הכספים בכל הנוגע לטרנספורמציה דיגיטלית ולמידת הכדאיות בהשקעות בה



