האקר אירני נעצר

גרם נזק של כשלושה מיליארד דולר לתשתיות אמריקניות. נלכד.

נעצר האקר איראני: "גרם לנזק של יותר מ-3 מיליארד דולר"

הרשויות במונטנגרו עצרו האקר איראני-טורקי, המבוקש על ידי ארה"ב וצפוי שיוסגר אליה

אירועים קרובים