סיסקו עומדת להשיק טאבלט ארגוני

שמו של הטאבלט יהיה סיוס והוא יהיה מצויד במסך בגודל 7 אינץ' באיכות צבע גבוהה ויתמוך בתקשורת Wi-Fi, בלוטות' 3, וכן בדור הרביעי של הטלפוניה הסלולרית ● טום פורו, מנהל המוצר בסיסקו, אמר ש-"זה לא רק טאבלט, זה יותר מזה - שולחן עבודה וירטואלי, כלי טלפוניה ארגוני, שיספק את היכולת להשתמש בכל היישומים להם אני רגיל כעת - בהתקן חדש"

סיסקו (Cisco) עומדת להשיק החודש טאבלט אותו היא מייעדת לשימושים ארגוניים. הטאבלט, שעל כוונתה לייצרו הכריזה החברה כבר לפני כשנה, מכונה סיוס (Cius), והוא יהיה מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android).

כדי להבדילו משוק הטאבלטים הצרכני תפעיל החברה במקביל חנות יישומים מקוונת שתכונה AppHQ ובה תציע סיסקו יישומים ארגוניים, זאת, במקום ה-Android Marketplace – חנות היישומים שמפעילה גוגל (Google) לטובת משתמשי הטאבלטים שמבוססים על מערכת ההפעלה שלה.

החברה מתכוונת לאפשר לארגונים שונים להתאים בעתיד את AppHQ לצרכיהם, כדי לבנות חנות יישומים ספציפית לטובת עובדי הארגון וכך להגביר את רמת האבטחה של המשתמשים.

"זה לא רק טאבלט, זה יותר מזה", אמר מנהל המוצר בסיסקו, טום פורו. "זה יהיה שולחן עבודה וירטואלי, כלי טלפוניה ארגוני, שיספק את היכולת להשתמש בכל היישומים להם אני רגיל כעת –  בהתקן חדש".

הסיוס יהיה מצויד במסך בגודל 7 אינץ' באיכות צבע גבוהה ומטרתו לאפשר תקשורת וידיאו באיכות גבוהה וללא השהיות. מבחינת תקשורת, הוא יתמוך ב-Wi-Fi, בלוטות' 3, וכן בדור הרביעי של הטלפוניה הסלולרית. הסיוס יהיה עבה יחסית לטאבלטים האחרים בשוק, אולם לפי סיסקו, מדובר בבחירה מודעת, כדי לאפשר להתקין במחשב סוללה ניתנת להסרה ורמקולים גדולים יחסית. כמו כן, החברה תציע תחנת עגינה למכשיר שתוסיף, בין השאר, מספר יציאות USB וחיבור לרשת מקומית.

בסיסקו החליטו להשתמש בגרסה 2.2 של אנדרואיד ולא בגרסה 3.0 (חלת דבש). הסיבה לכך, ציין פורו, היא שגרסה 3.0 עודנה גרסה ניסיונית, וכאשר תגיע ליציבות, בגרסה הבאה (4.0) – הסיוס ישודרג אליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים