אפל שחררה עדכון תוכנה לתיקון בעיית המעקב

העדכון מופץ אוטומטית ל-iPhone ול-iPad במהלך הסנכרון ואמור "לשנות את האופן שבו נשמרים נתוני המיקום במסד הנתונים" ● במסגרת השינויים יישמרו פחות נתונים, לא יתבצע גיבוי של נתוני מיקום בשרתי אפל ולא ייאספו נתונים במקרים שבהם המשתמשים מנתקים את מאפיין Location Services

אפל (Apple) שחררה אתמול (ד') עדכון תוכנה לתיקון בעיית איסוף נתוני המיקום – כפי שהבטיחה בשבוע שעבר. מנכ"ל החברה, סטיב ג'ובס, שנמצא בחופשת מחלה, הבטיח שזו תתקן את מערכת ההפעלה כך שייאספו פחות נתונים. הבטחתו ניתנה בעקבות המהומה התקשורתית שפרצה לאחר שהתברר, כי נתוני המיקום של המשתמשים נשמרים במכשירים.

העדכון מופץ באופן אוטומטי למכשירי iPhone ולמחשבי iPad במהלך הסנכרון ואמור "לשנות את האופן שבו נשמרים נתוני המיקום במסד הנתונים". במסגרת השינויים יישמרו פחות נתונים, לא יתבצע גיבוי של נתוני מיקום בשרתי אפל ולא ייאספו נתונים במקרים שבהם המשתמשים מנתקים את מאפיין Location Services.

ב-10 במאי אמור להתקיים דיון בוועדת משנה של הסנאט האמריקני בנושא שמירה על הפרטיות במכשירים סלולריים. נציגים של אפל וגוגל (Google) אמורים להשיב בדיון לשאלות של חברי הוועדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים