שמועות וניחושים: מחשבי iPad 2 יצוידו בצגי Retina Display

השמועות נסמכות על שורה של סמלים שנחשפו ביישום iBook של אפל: קטנים עבור מכשירי iPhone ומחשבי iPad, גדולים יותר עבור מכשירי iPhone 4 עם צג Retina Display וגדולים עוד יותר עבור "iPadx2" ● עם 1536X2048 פיקסלים לא יגיעו אמנם הצגים לאמת המידה שהציבה אפל במכשירי iPhone 4 - רמה של 300 DPI - אך הם יגיעו לערך מרשים של 260 DPI, פי שניים מהדור הנוכחי

סמלים ("אייקונים") שנחשפו מזינים גל חדש של שמועות שעל פיהן יצויד הדור הבא של מחשבי ה-iPad – שמכונים בפי העם iPad 2, אם כי ייתכן שבסופו של דבר תבחר אפל (Apple) בשם אחר – בצגים בעלי אבחנה כפולה מזו של מחשבי הלוח מהדור הנוכחי. עם 1536X2048 פיקסלים, לא יגיעו אמנם הצגים לאמת המידה שהציבה אפל במכשירי iPhone 4 – רמה של 300 DPI – אך הם יגיעו לערך מרשים של 260 DPI, פי שניים מהדור הנוכחי.

השמועות נסמכות על שורה של סמלים שנחשפו ביישום iBook של אפל: קטנים עבור מכשירי iPhone ומחשבי iPad, גדולים יותר עבור מכשירי iPhone 4 עם צג Retina Display (שמכונים iPhonex2) וגדולים עוד יותר עבור "iPadx2". האבחנה הגרפית של הסמל המיועד ל-"iPadx2" כפולה מזו של הסמל המיועד למחשבי iPad.

השמועות על כך שמחשבי iPad 2 יצוידו בצג בעל אבחנה גבוהה יותר אינן חדשות, אך לא ניתן עדיין לדעת לבטח אם אלה אכן יצוידו בצגים ברמה של Retina Display.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים