GOpc – מחשב זעיר עם ביצועים גדולים

ה-GOpc הוא מחשב פצפון וקליל, שמתאים לכל המשימות המשרדיות והביתיות השגרתיות, ומציע חוויית שימוש מעולה וחלקה על שולחן נקי

זעיר, אבל נותן עבודה. GOpc.

האם מחשב זעיר וקליל בגודל של קובייה הונגרית יכול להחליף את המחשב השולחני הרגיל, שבואו נודה, המקום שהוא תופס על השולחן או על הרצפה הוא אחד מחסרונותיו הבולטים? נתחיל מהסוף: התשובה היא כן. וכעת נסביר.

GOpc הוא מחשב זעיר שנמכר ברשת פרטנר במחיר של 989 שקלים, או בחבילה הכוללת מחשב + מסך 23.6 אינץ' + מקלדת ועכבר במחיר של 1,389 שקלים.

גודלו הוא 6X6X4 ס"מ, והמפרט שלו כולל מעבד Celron 4125 של אינטל, מעבד גרפי UHD Graphics 600 של אינטל, זיכרון עבודה של 8 גיגה-בייט וזיכרון אחסון SSD של 128 גיגה-בייט. בחלקו העליון, לצד לוגו החברה, יש פתח אוורור ומצידו הקדמי תמצאו כפתור הפעלה ונורית חיווי כחולה שנדלקת כאשר מפעילים אותו. בצידו הימני – חריץ לכרטיס זיכרון (שמאפשר הרחבה של זיכרון האחסון) ושקע 3.5 מ"מ לשמע, ובצידו האחורי – יציאת USB-C לחיבור לחשמל, יציאת HDMI לחיבור למסך (או למקרן, למשל) ושתי יציאות USB (שניתן לחבר לאחת מהן גם מרכזיית USB ובאמצעותה לאביזרים נוספים, כמו דיסק חיצוני, מדפסת וכו'). לכאורה, לא בדיוק מפרט של מחשב עתיר ביצועים, אבל השאלה היא, כמובן, לאילו שימושים אתם זקוקים לו.

נאמר מראש – הוא לא מתאים לתוכנות כבדות (כמו פוטושופ, או תוכנות לעריכת וידיאו ומוזיקה) ולגיימרים, ואחרי שלוקחים זאת בחשבון, נתחיל בעבודה.

כמו קובייה הונגרית. GOpc.

כמו קובייה הונגרית. GOpc. צילום: יח"צ

כדי להפעיל אותו יש צורך בעכבר ומקלדת USB וכבל HDMI שאינו כלול בקופסה, ולאחר שגם אלה חוברו – אפשר ללחוץ על כפתור ההפעלה. המחשב מגיע עם Windows 11 מותקנת מראש, ועל המסך מופיעות הוראות ברורות לפרטים שיש למלא, כמו שם משתמש, חיבור לרשת Wi-Fi, חיבור או יצירת חשבון מיקרוסופט, בחירת קוד גישה וכדומה.

אם תרצו חבילת Office – ניתן הירשם, בתשלום, לחבילה של מיקרוסופט. ואם לא תרצו – אפשר כמובן לעבוד גם עם חבילת Google Docs.

הגלישה באתרים – חלקה וזורמת.

אימיילים – בקלי קלות.

עבודה בתוכנות ענניות – זרמה חלק. למשל, את הידיעה הזאת העלינו לאתר באמצעות ה-GOpc ולא נתקלנו בשום בעיות.

צפייה בתכנים בסטרימינג (נטפליקס, יו-טיוב וכו') – מעולה גם ב-4K, כלומר באיכות גבוהה.

בשורה התחתונה: חוויית שימוש מעולה ומפתיעה לטובה ברמת הביצועים המצוינת לשימושים המוזכרים לעיל. פתרון אידיאלי לתלמידים (לכל ילד המחשב שלו, ולא צריך עוד "לריב" מי משתמש ומתי) ולסטודנטים, לעבודה במשרד או בבית, לשיחות זום – תוך הנאה צרופה מכך שהשולחן פנוי ונקי. כמובן ניתן לקחת אותו איתכם לכל מקום – למשל, אם אתם סטודנטים, תוכלו להמשיך לעבוד כשאתם נוסעים להורים בסוף שבוע…

מומלץ בחום!

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים