גאדג'Time: עכבר אלחוטי וקצת יותר

Dell Premier Rechargeable Wireless Mouse הוא בעל סוללה פנימית נטענת באמצעות כבל USB, שלדברי החברה תספק זמן עבודה של חצי שנה לטעינה אחת

Premier Rechargeable Wireless Mouse החדש של דל.

יצרניות המחשוב מציעות ללקוחותיהן כבר מזה כמה שנים טובות חבילה שלמה של אביזרים מסביב למחשוב עצמו. למה לא לנסות להציע ללקוח חנות אחת שמציעה הכל? למה לתת לו לחמוק אל אתרי מכירות של חברות אביזרים?

דל אינה יוצאת דופן בהיבט הזה, ולאחרונה היא השיקה כמה עכברים חדשים שהיא כבר מגלגלת גם בארץ כהצעה ללקוח כזה או אחר. לאחד מהם יש שם מאוד ארוך, ומאוד לא יצירתי: Premier Rechargeable Wireless Mouse, או בקיצור MS7421W.

אז השם אולי לא מדהים אבל הוא מספר כמעט הכל. בדל טוענים שמדובר בעכבר ברמת פרימיום, שהוא אלחוטי ושהוא נטען, אבל בכל זאת הוא מציע קצת יותר מזה.

קודם כל, מדובר בסוללה פנימית, כלומר חסל סדר החיפוש במגירות אחר סוללה ברגע שהוא מתחיל להבהב. כמו כל טלפון מודרני – מחברים אותו למטען עם כבל USB. וגם לא צריך לחשוש שזה יקרה יותר מדי פעמים בשנה, כי זמן העבודה שבדל מספרים עליו עומד על חצי שנה לטעינה מלאה, ושמספיקות שתי דקות טעינה ליום עבודה שלם.

בנוסף, הוא מגיע עם דונגל 2.4 גיגה-הרץ, שמאפשר לחבר אותו למחשב נייח/נייד, וחוץ מזה ניתן לצמד אותו לעוד שני מחשבים במקביל באמצעות חיבור בלוטות' 5.0. יש גם תוכנת עזר שמאפשרת לתכנת את הכפתורים שלו, כולל הגלגלת.

המחיר באתר הרשמי של דל עומד על 75 דולר, ותוסיפו על זה לפחות עוד מע"מ.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים