אנליסט בכיר: אפל תרחיב את קו המוצרים שלה לבתים חכמים

חברת התפוח צפויה להשיק שני דגמים חדשים של הרמקול החכם HomePod - שהיא הודיעה בעבר על הפסקת הייצור שלו - ושני מסכים חכמים; כך דיווח האנליסט מרק גורמן

HomePod Mini של אפל מאחד הדורות הקודמים.

אפל מתכוונת לחזק בצורה ניכרת את קו המוצרים שלה לבתים חכמים – כך לפי דיווח משלשום (א') של האנליסט מרק גורמן מבלומברג, שמתמחה בחברת התפוח. גורמן פרסם את הדיווח בניוזלטר הקבוע שהוא מפיץ אודות החברה ומהלכיה.

אחד הפריטים שהוא מזכיר הוא דגם חדש של הרמקול החכם HomePod, שאמור לחזור – אם כי לא השנה – לאחר שאפל החליטה בשנה שעברה להפסיק לייצר אותו. לפי הדיווח, הדגם החדש, לכשיגיע, ייראה כמו ה-HomePod מ-2018 – הרמקול החכם המקורי של החברה. לצידו מתכוונת אפל להשיק גרסה מעודכנת של דגם המיני, ומעבר לכך אין ממש פרטים על שני דגמים אלה.

שני מכשירים נוספים יהיו מסכים חכמים מהסוג שכבר מוכרות החברות המתחרות הגדולות בתחום – גוגל באמצעות החברה הבת נסט ואמזון עם סדרת ה-Echo שלה, כאשר גם לחברות אחרות, כמו שיאומי ולנובו, יש מה להציע בשוק הזה. ההערכה היא שאפל מתכננת שני דגמים של מסכים חכמים – אחד לסלון, שישלב תכונות של אפל TV יחד עם מצלמה והרמקול החכם המוזכר לעיל, ושני, שיהיה מעין שילוב של iPad עם רמקול גדול יחסית.

הגאדג'טים החדשים הללו של אפל אמורים להגיע במהלך השנתיים הקרובות, ולפי גורמן הם כבר נמצאים בפיתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים