דיווחים: אפל תשיק חמישה מחשבי Mac חדשים ב-2022

צפו בשנה הקרובה ל-Macbook Air ו-Mackbook Pro חדשים, ולשלושה מחשבים נייחים או משודרגים ● מתי בדיוק זה יקרה? עדיין לא ידוע

יעבור לבוידעם? מחשב Macbook Air של אפל.

אפל, לפי הדיווחים, עומדת להיות פעילה יחסית ב-2022 בגזרת המחשבים שלה. זה אמור לקורת לאורך כל קו המוצרים הממוחשבים שמציעה החברה, ובמקביל להשקה המתוכננת של המעבד החדש, M2, שאמור להציג ביצועים משופרים במיוחד לעומת ה-M1 וה-M1X המעודכן.

אחד הביטויים לכך יהיה עדכון של המחשב הנייד הדק והקל של החברה, ה-MacBook Air. לא ברור אילו שדרוגים יבוצעו במחשב החדש, מעבר למהלך המשמעותי של החלפת המעבד הקיים ב-M2. כמו כן, אפל אמורה להשיק מחשב נייד MacBook Pro חדש, שיציע דווקא תצורת חומרה מופחתת לעומת הדגמים הנוכחיים של המכשיר. המטרה היא להתאים אותו להתמודדות מול מחשבים ברמת הכניסה – אם כי לא ברור מה אפל מגדירה כרמת כניסה במונחים שלה.

בנוסף, החברה צפויה להציע שלושה מחשבים נייחים חדשים או משודרגים: הראשון הוא גרסה מעודכנת של Mac mini, לצידו מחשב Mac Pro חדש, שגם בו היא תשתמש במעבד שלה, וגרסת קצה גבוה של ה-iMac. מחשב זה יציע תצורה גבוהה יותר, מבוססת מעבד של אפל, שבהיררכיה יהיה גבוה יותר מה-iMac הנוכחי, שלו מסך 24 אינץ'.

אפל טרם אישרה או שללה את המידע שפורסם, ובכל מקרה לא ברור מתי ההכרזות יתרחשו בפועל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים