דיווח: אפל תשיק באפריל דגמים חדשים של AirPods Pro ו-iPhone SE

כך לפי פרסומים ב-MacOtakara, הידוע באמינות בדרך כלל, שמדווח כי מארז הטעינה של האוזניות יהיה בעיצוב חדש, מב שמרמז על שינוי אפשרי גם בעיצוב האוזניות, שאולי ייפרדו מה"ידית" הקטנה המאפיינת אותן

האם נזכה בהשקה הקרובה של אפל ל-2 AirPods Pro?

אפל (Apple) תשיק דגם חדש של AirPods Pro ודגם חדש של iPhone SE באפריל 2021, בדיוק שנה לאחר קודמו, כך לפי פרסומים ב-MacOtakara, הידוע בדיווחים אמינים יחסית, ובניגוד לתחזיתו של האנליסט מינג-צ'י קאו, שקנה לו שם עולמי כמי שבדרך כלל מדייק בתחזיותיו, ואמר שאפל לא תשיק דגם SE חדש במחצית הראשונה של 2021.

הדיווח מצטט מקורות סיניים של שרשרת האספקה, ולדבריו הדור השני של ה-AirPods Pro יכלול מארז טעינה בעיצוב חדש. לא צוינו פרטים נוספים על האוזניות, אבל בעבר פורסם ב-Bloomberg כי הדור החדש של האוזניות ייפרד מן ה"ידית" הקיימת היום בעיצוב שלהן, כדי להתאימן טוב יותר למבנה האוזן, וייתכן שיהיו דומות יותר לאוזניות של סמסונג ואמזון, אם כי הביע הסתייגות, כי שינוי מעין זה אינו בטוח, משום שהוא כרוך בשינוי הן של המארז והן של הרכיבים הפנימיים של האוזניות. מכל מקום, אם הדיווח ב-MacOtakara נכון לגבי המארז, ייתכן שאפל אכן תציג השנה AirPods Pro בעיצוב חדש נטול "ידית".

כאמור, הדיווח טוען שאפל תשיק באפריל גם דור שלישי של iPhone SE, אם כי לא מספק פרטים על המכשיר. לפי שמועות שונות, אפל מתכננת גירסת SE נוספת, עם מסך גדול יותר, כנראה 5.5 אינץ', ועיצוב דומה לדגם ה-iPhone 8 Plus.

נסייג ונאמר שבהקשר לאפל – הכל שמועות. עד שזה לא קורה – זה לא קורה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים