ההשקה השקטה של אפל: אוזניות שעולות יותר מ-iPhone SE

אפל השיקה אתמול בהודעה באתר שלה את AirPods Max - אוזניות אלחוטיות יקרות מאוד, לצד שירות +Fitness לאימון גופני

עולות יותר מ-iPhone SE. אוזניות AirPods Max החדשות של אפל. צילום: אפל

אפל (Apple) מרחיבה את קו מוצרי ה-AirPods שלה והשיקה אתמול בהשקה שקטה (הודעה באתר) אוזניות אלחוטיות יקרות מאוד – AirPods Max, שעלותן 549 דולר. מחירו של ה-iPhone SE, למשל, מתחיל ב-399 דולר, ומחירן של אוזניות של יצרניות אחרות ברמה דומה עומד על 300-350 דולר.

האוזניות החדשות כוללות ביטול רעשים ויכולות של Siri, לצד תכונת Transparency, הקיימת גם באוזניות האחיות, AirPods Pro, המאפשרת לשמוע חלק מן הקולות הסובבים.

אפל מבטיחה כ-20 שעות של זמן סוללה בין טעינה לטעינה, וכשמכניסים את האוזניות ל-Smart case – הכיסוי המצורף לערכה, הן עוברות אוטומטית למצב של צריכת חשמל נמוכה, שנועד לשמר את הסוללה. עוד תומכות האוזניות במעבר חלק בין מכשירי אפל השונים – למשל, מ-iPhone ל-iPad ול-Mac.

כיסוי חכם - Smart case. צילום: אפל

כיסוי חכם – Smart case. צילום: אפל

האוזניות יהיו זמינות בחנויות החל מה-15 בדצמבר, בצבעים אפור, כסף, כחול, ירוק וורוד.

קו אוזניות ה-AirPods של אפל זוכה להצלחה גדולה בקרב הצרכנים, אבל מנגד, עולה התהייה בקשר לאוזניות Beats – החברה שאפל רכשה ב-2014 בשלושה מיליארד דולר.

לצד האוזניות הכריזה אפל גם על +Fitness – שירות לאימון גופני המתמקד בשעון החכם, שיושק ב-14 בדצמבר, ועלותו 9.99 דולר לחודש, או 79.99 דולר לשנה, וכולל יוגה, ריקוד,  אימונים בעצימות גבוהה ופעילויות גופניות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים