מיקרוסופט השיקה את אפליקציית Office המוכללת לאנדרואיד

אפליקציית ה-Office החדשה מאפשרת לערוך קובצי Word ,PowerPoint, או Excel בלי להזדקק לכלי עריכה נפרד ● האפליקציה החדשה אינה כוללת תמיכה לטאבלטים ● מיקרוסופט לא פרסמה כל פרטים בנוגע להשקת האפליקציה לגירסת iOS

מיקרוסופט החליטה לעשות עם יישומי אופיס שלה את ההיפך ממה שעשתה גוגל כשפיצלה את Google Docs לכמה אפליקציות עריכה, ומחברת את אפליקציות Word, Excel ו-PowerPoint לכדי אפליקציה אחת מוכללת.

החברה החלה בבדיקות של אפליקציית ה-Office כבר בתחילת 2019 ופרסמה גירסת סקירה ציבורית בנובמבר 2019 לאנדרואיד ול-iOS, וכעת האפליקציה מושקת לציבור בגירסת האנדרואיד שלה וזמינה להורדה בחנות Play של גוגל.

אפליקציה מוכללת ליישומי אופיס

אפליקציית ה-Office החדשה מאפשרת לערוך קובצי Word ,PowerPoint, או Excel בלי להזדקק לכלי עריכה נפרד, כמו גם לגשת לקבצים מתוך OneDrive. בנוסף, האפליקציה מבצעת סנכרון עם אפליקציית Notes של Windows 10 וכוללת גם גירסה של סורק Office Lens לסריקת מסמכים, לצד סורק QR.

גירסת ה-iOS עדיין לא מופצת בחנות ה-App Store של אפל, ומיקרוסופט גם לא ציינה פרטים כלשהם או מועד צפוי להשקתה.

האפליקציה החדשה בינתיים אינה נתמכת בטאבלטים או במחשבי Chromebooks, כי היא נעולה על מצב אנכי, למרות שאפליקציות Office הנפרדות כן נתמכות בטאבלטים. במענה לשאלת התקשורת ציינה מיקרוספט כי "אין לה מה להוסיף כעת" בנוגע לתמיכה או להפסקה של האפליקציות הקיימות.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים