מלחמת הזמן: Apple Watch מנצח את השעונים השווייצריים

לפי דו"ח של סטרטג'י אנליטיקס אפל מכרה יותר שעונים חכמים מכל תעשיית השעונים השווייצרית ● "החלון של היצרניות השווייצריות להשפיע על שוק השעונים החכמים נסגר"

כמו בשוק המצלמות, כך גם בשוק השעונים – המהפכה הדיגיטלית מנצחת במלחמה של מסורת מול חדשנות. Apple Watch היה השעון החכם הנמכר ביותר בשנה שעברה, ושם בצל את כל תעשיית השעונים השוויצרית – כך לפי נתונים שפורסמו על ידי חברת המחקרים סטרטג'י אנליטיקס.

לפי הדו"ח, החברה מעריכה כי אפל מכרה 31 מיליון יחידות בשנת 2019 – קפיצה של 36% לעומת השנה הקודמת. לעומתה, תעשיית השעונים השווייצרית, שכוללת מותגים מפורסמים כמו סווטש או טאג הויר, מכרה רק 21.1 מיליון יחידות – ירידה של 13%.

"שעונים אנלוגיים עדיין פופולאריים בקרב צרכנים מבוגרים יותר, אבל רוכשים צעירים נוטים יותר לכיוון שעונים חכמים או צמידים דיגיטליים" מציין ניל מסטון, מנהל בכיר בסטרטג'י אנליטיקס.

"יצרניות שעונים שווייצריות מסורתיות, כמו סווטש וטיסו, מפסידות במלחמה לשעונים החכמים", מציין בדו"ח אנליסט החברה סטיבן וולצר. "השעון של אפל מספק מוצר טוב יותר לרוחב ערוצי ההפצה וקוסם יותר לצרכנים צעירים, שמעוניינים יותר ויותר בצמידים דיגיטליים. החלון של היצרניות השווייצריות להשפיע על שוק השעונים החכמים נסגר".

השעון של אפל מוביל בשוק בקטגוריית השעונים החכמים כבר כמה שנים, וכבר עבר את תעשיית השעונים השוויצרית במכירות רבעוניות בשנת 2017, אבל זוהי הפעם הראשונה שבה הוא עבר במכירותיו את המתחרים האנלוגיים בהיבט של שנה שלמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים