"אנחנו נמצאים בפתחו של גל המחשוב החמישי"

אמר ג'ון רונקו, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת המערכות המשובצות והרכב ב-ARM והציג את כוונת החברה להאיץ בצורה ניכרת את המעבדים שהיא מציעה

ARM. התנגדות לרכישתה על ידי אנבידיה

ARM, שחשפה את מפת הדרכים שלה בכנס טכנולוגי שערכה בסוף השבוע בטאיפיי, מתכננת בשנתיים הקרובות להאיץ בצורה ניכרת את המעבדים שהיא מציעה לשוק. היא אמנם מציעה בסיס בעיקר לשוק הצרכני, אבל בדרך גם מסמנת שוב את שוק שרתי הנתונים.

החברה, שהציגה השנה את מעבד ה-Cortex-A76 שהציג שיפור של 35% בביצועים ו-40% יעילות צריכת אנרגיה לעומת המעבד הקודם לו, ציינה שהיא מקווה להשיג בשנתיים הקרובות עוד שיפור של 15% בכל שנה.

כמו ה-Cortex-A76 גם המעבד הבא – שמכונה בינתיים בשם הקוד Demoius ויוצג ב-2019, יהיה מבוסס על תהליך ייצור של 7 ננו-מטר.
ב-2020, עם המעבד הבא בתור עבורו בחרה החברה את השם המחייב משהו Hercules, החברה כבר מתכוונת להציג ייצור בליטוגרפיה של 5 ננו-מטר.

המשך שיתוף הפעולה עם TSMC

החברה גם הצהירה על המשך שיתוף הפעולה עם TSMC, מפעל הייצור הטייוואני שהוא הראשון בעולם שהפעיל קו ייצור פעיל של שבבי עיבוד בליטוגרפיה של 7 ננו-מטר.

ג'ון רונקו, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת המערכות המשובצות והרכב, שהציג את מפת הדרכים, אמר ש"אנחנו נמצאים בפתחו של גל המחשוב החמישי, דור המחשוב מונע המידע".

לדבריו, "זהו גל בו ישתלבו איסוף מידע באמצעות התקני IoT, העברת מידע באמצעות דור הסלולר החמישי והבינה המלאכותית לניתוח נתונים באפליקציות כדי להביא לעולם הרבה יותר הזדמנויות מאשר בעידן ה-PC, האינטרנט, הטלפונים החכמים ומחשוב הענן", הוא אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים