פנסוניק החלה לייצר סוללות בטוחות יותר למחשבים ניידים

הסוללות, מסוג ליתיום יון, כוללות שכבת בידוד מבוססת תחמוצת מתכתית בין האלקטרודה השלילית והחיובית, שאמורה למנוע מצב של התחממות יתר והתלקחות ● פנסוניק עדיין לא מסרה מתי תחל למכור את הסוללות החדשות ליצרניות ה-OEM השונות או לחנויות

פנסוניק (Panasonic) החלה לאחרונה לייצר סוללות ליתיום יון (Lithium ion), הנמצאות בשימוש בתחום המחשבים הניידים, ואמורות להיות בטוחות יותר מהסוללות שייצרה עד כה החברה. כזכור, בשנתיים האחרונות דווח על מקרים לא מעטים של מחשבים ניידים שעלו באש כתוצאה מתקלה בסוללה, וכל החברות כמעט שחררו באותה תקופה קריאות שירות להחלפת רבות מבין הסוללות המותקנות במחשבים הניידים שלהן. פנסוניק עדיין לא מסרה מתי תחל למכור את הסוללות החדשות ליצרניות ה-OEM השונות או לחנויות.

הסוללות החדשות כוללות שכבת בידוד מבוססת תחמוצת מתכתית בין האלקטרודה השלילית והחיובית, שאמורה למנוע מהסוללה מצב של התחממות יתר והתלקחות, אפילו במקרה של קצר. כמו כן, הסוללה החדשה היא בגודל שלא יגרום לגידול בתא הסוללות המקובל כיום במחשבים הניידים השונים.

בנוסף, מציעה הסוללה החדשה גם נפח עבודה רב יותר. סוללות הליתיום יון הנמצאות כיום בשימוש מציעות נפח עבודה ממוצע בשיעור של 2.9 אמפר לשעה, ואילו הסוללה החדשה מציעה למעלה מ-5% יותר זמן עבודה, עם 3.1 אמפר לשעה. הסוללה גם אמורה, בזכות התכנון השונה שלה, להציע אורך חיים ממושך יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים