טים קוק מבטיח במכתב ללקוח: "ה-AirPods יגיעו בתוך שבועות"

הציפייה לקראת הגעת האוזניות האלחוטיות של ענקית הטכנולוגיה עולה, וזאת לאחר שהמוצר היה אמור במקור להיות מושק כבר באוקטובר, אך התעכב ● אל תאבדו תקווה - לפי מנכ"ל החברה, ההמתנה עשויה להסתיים בקרוב

יזכו לרענון. AirPods. צילום: יח"צ

בשורה לכל אותם משתמשי מוצרי אפל (Apple) המשתוקקים לאוזניות האלחוטיות החדשות שהחברה הבטיחה להשיק כבר לפני יותר מחודש ואשר מתעכבות – במייל תגובה ששלח טים קוק ללקוח החברה, כתב המנכ"ל שהוא צופה שה-AirPods יגיעו לחנויות "בשבועות הקרובים", כך מדווח אתר MacRumors.

הלקוח המתוסכל פנה למנכ"ל וכתב: "תן לנו תאריך שחרור. באמת קניתי את החזון האלחוטי שציירת ועכשיו אני תקוע ומחכה עם ה-EarPods שלי, אבל לא יכול לטעון את ה-7 (iPhone) שלי באותו הזמן שבו אני צריך לעשות את העבודה. תודיע לנו אם זה חודש או שישה חודשים, כי אז אני פשוט אזמין אוזניות אלחוטיות אחרות".

קוק התפנה וענה ללקוח, ובמייל שהתקבל ממנו נכתב: "תודה על הערתך. אנו מתנצלים על העיכוב – אנחנו בשלבי סיום מתקדמים, ואני מצפה שנתחיל בשיווק בשבועות הקרובים."

אוזניות ה-AirPods הוכרזו לראשונה בספטמבר האחרון בעת השקת ה-iPhone 7 – המכשיר החדש נטול יציאת האוזניות של החברה. הן מקושרות אלחוטית אל ה-iPhone, או לכל מכשיר אחר מבוסס iOS, עם חיבור המתבצע באמצעות נרתיק טעינה. האוזניות אמורות לפעול במשך חמש שעות, כשהטעינה נעשית בעזרת שבב חדש בשם W1. בנוסף, חיישנים מיוחדים מזהים מתי האוזניות נמצאות בתוך האוזן של המשתמש.

גם 'בקרוב' וגם 'זמינים כעת'

MacRumors אימת את הדוא"ל ווידא שמקורו בשרתים הארגוניים של אפל, אבל מוסיף לידיעה הסתייגות וכותב כי "יש לציין שמיילים אלה יכולים כמובן להיות מזויפים".

אפל, שלא מסרה תגובה לדיווח, אמרה עד כה שהיא זקוקה ל"עוד קצת זמן" לפני שה-AirPods יהיו מוכנים ללקוחות. שמועות סותרות הצביעו בינתיים על כמה תאריכי שחרור אפשריים בין דצמבר לינואר. באופן מעט משעשע ה-AirPods נשארו תחת הכיתוב "בקרוב" וגם "זמין כעת" בחלקים שונים של האתר של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים