פנסוניק השיקה בישראל את הטאבלט המוקשח הראשון בעולם עם חלונות 8

המחשב החדש, Toughbook CF-C2, הושק באירוע דיסקברי 2012 שערכה אתמול (ב') מיקרוסופט ● מדובר בשילוב של טאבלט שיכול להפוך למחשב נייד, בעל משקל קל ועומד בסטנדרטים גבוהים מאוד של הקשחה ● יאן אורבאן, מנהל שיווק בכיר בפנסוניק, שהגיע לישראל לרגל השקת המכשיר, אמר שהוא הושק בארץ מאחר ש-"ישראל היא בירת היי-טק עולמית"

הטאבלט Convertible המוקשח הראשון בעולם עם חלונות 8 (Windows 8) הושק ברמה העולמית באירוע שנערך בישראל. גטר טק, משווקת מוצרי המיחשוב של פנסוניק (Panasonic) בישראל, השיקה את המחשב, ששמו Toughbook CF-C2, באירוע דיסקברי 2012 שערכה אתמול (ב') מיקרוסופט (Microsoft) בגני התערוכה בתל אביב.

ה-C2 הוא שילוב של טאבלט שיכול להפוך למחשב נייד, במשקל קל, עומד בסטנדרטים גבוהים מאוד של הקשחה, עמידות למים, רטיבות, זעזועים, זמני סוללה ארוכים במיוחד ועוד. המכשיר החדש מיועד לשוק העסקי.

יאן אורבאן, מנהל שיווק בכיר בפנסוניק, שהגיע לישראל לרגל השקת המכשיר, אמר שהוא הושק בארץ מאחר ש-"ישראל היא בירת היי-טק עולמית". לדבריו, הוא רואה גידול משמעותי במכירות מוצרי המיחשוב של פנסוניק בישראל.

לדבריו, "מה שמיוחד במחשבי ה-Toughbook ככלל הוא שהם מיועדים לניידות אופטימלית בכל סביבת עבודה. בין השאר, הם עמידים למים, לאבק, ללכלוך, ללחות ולטמפרטורות קיצוניות. הם גם כוללים הגנה מיוחדת על הדיסק הקשיח ואריזת מגנזיום, שמבטיחה הגנה מקסימלית בסביבה עבודה קיצונית. מחשבי פנסוניק עומדים בכל תקני ההקשחה המחמירים בשוק, לרבות תקנים צבאיים. בנוסף, יש בהם סוללות שמחזיקות לטווחי זמן ארוכים במיוחד, שמקטינים את התלות בחיבור לחשמל. למרות ההקשחה, מדובר במחשבים קלים ונוחים לנשיאה בכל סביבות העבודה הנדרשות".

הוא הוסיף, כי "הסקטורים שאנחנו מייעדים להם את המוצרים הללו הם צבא וביטחון, שירותי חירום, תעופה, רכב, תעשייה, בריאות, תחבורה ושירותים. קהל היעד משתנה בין אנשי שטח, שצריכים מחשב מוקשח ברמות גבוהות מאוד, ועד מנהלים שעובדים שעות רבות על המחשב, שמשתמשים בו לנסיעות וזקוקים למחשב עמיד עם אורך סוללה ארוך במיוחד".

דני רוזנפלד, משנה למנכ"ל גטר טק, ציין ש-"זוהי הכרזה משמעותית בתחום המיחשוב הנייד, שמוביל מוצרים לניידות ועמידות ומציב את חברת פנסוניק בחזית הטכנולוגיה. חלק משמעותי מתקציב הפיתוח, העומד על שבעה מיליארד דולרים בשנה, מופנה לפיתוח תחום זה". הוא הוסיף, כי "חשוב לציין שלפי דו"חות vdc משנת 2011, מחשבי פנסוניק עמידים פי שבעה מכל מחשב אחר בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים