אפל: הגרסה החדשה של OS X שוחררה למפתחים

הגרסה החדשה, המכונה Mountain Lion, היא הגרסה השמינית במספר של OS X, כאשר מהדורת פריוויו שלה שוחררה בחודש פברואר האחרון ● בין החידושים: יישומים לרשימות ותזכורות, הטמעה של שירות טוויטר (Twitter), ורכיבים של Game Center ו-iMessage, וכן מנגנון אבטחה חדש בשם Gatekeeper, שצפוי לסייע בהרחקת מזיקים ומניעת התקנה של יישומים זדוניים

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה OS X, המכונה Mountain Lion, הגיעה לשלבי מבחן סופיים. אפל (Apple) שחררה למפתחים עותקים ראשונים של התוכנה, שאמורים להיות זהים לחלוטין לאלו שיוצעו בהמשך החודש לציבור הרחב.

Mountain Lion היא הגרסה השמינית במספר של OS X, כאשר מהדורת פריוויו שלה שוחררה בחודש פברואר האחרון. מאז הופיעו מספר גרסאות בטה שכללו תיקוני באגים ומאפיינים חדשים. בין החידושים: יישומים לרשימות ותזכורות, הטמעה של שירות טוויטר (Twitter), ורכיבים של Game Center  ו-iMessage. בנוסף, מנגנון אבטחה חדש, בשם Gatekeeper, צפוי לסייע בהרחקת מזיקים ומניעת התקנה של יישומים זדוניים.

בוועידת המפתחים, שנערכה בחודש שעבר, הודיעה אפל כי המערכת החדשה תוצע כשדרוג תמורת 20 דולרים, בעוד שרוכשים של מחשבים חדשים יוכלו לקבל אותה בחינם. עם זאת, תאריך השקה רשמי עדיין לא פורסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים