סאפ, אינטל ו-HP יקימו מעבדה משותפת בישראל לפתרון SAP HANA בהשקעה של שני מיליון שקלים

המעבדה תוקם בבניין סאפ ברעננה, ותשמש להדגמת היכולות של טכנולוגיית In Memory בפני חברות וארגונים מהתעשייה הישראלית ● יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל: "היכולת להתנסות במוצרים אלה במעבדה מקומית, הממוקמת לצד צוות הפיתוח העולמי של מוצרים אלה, מבטיח ללקוחות שלנו ערך ייחודי שאין שני לו"

נציגי הסניפים הישראליים של סאפ (SAP), אינטל (Intel) ו-HP הכריזו על הקמת מעבדה משותפת בישראל לביצוע הדגמות של טכנולוגיית In Memory, באמצעות הפתרון SAP HANA (ר"ת High Speed Analytical Appliance). עלות הקמת המרכז מוערכת בשני מיליון שקלים ברכישת החומרה, התוכנה, התשתית והציוד, וכן בביצוע התקנות חדשות ובבניית מערך הדרכה להקמת המעבדה.

המעבדה תוקם בבניין סאפ ברעננה, ותשמש להדגמת היכולות של טכנולוגיית In Memory בפני חברות וארגונים מהתעשייה הישראלית. בראש המעבדה יעמוד שמוליק סיטון, מנהל תחום BI בסאפ ישראל.

מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל: "סאפ העולמית משקיעה השקעות אדירות בפיתוח של SAP HANA בכל העולם. לאחרונה הוקמה קבוצה ייעודית המונה כ-140 מפתחים ל-HANA במעבדות הפיתוח של סאפ בישראל, דבר שמסב לנו גאווה רבה. החלטנו לפתוח בשיתוף עם שותפינו הקרובים אינטל ו-HP את המעבדה החדשה, שתאפשר לנו להציג טכנולוגיה מתקדמת זו לשוק הישראלי. HANA פונה לא רק לארגונים שכבר משתמשים בפתרונות סאפ".

יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל, מסר כי "שיתוף הפעולה בין HP לסאפ הינו חובק עולם ויכולות, וזמין עכשיו גם עבור פתרונות SAP HANA לארגונים בפורמט של Appliances. כל המערכות עברו בדיקות וסרטיפיקציה במעבדות סאפ ו-HP לפני שהן מסופקות ללקוח. לנוכח העניין הרב של הלקוחות בארץ בפתרונות אלה, וכדי לאפשר ללקוחות להתנסות בפתרון ברמה מקומית, חברו HP, סאפ ואינטל והקימו יחד מעבדת התכנות ראשונה מסוגה בארץ, הממוקדת בפתרונות SAP HANA. היכולת להתנסות במוצרים אלה במעבדה מקומית, הממוקמת לצד צוות הפיתוח העולמי של מוצרים אלה, מבטיח ללקוחות שלנו ערך ייחודי שאין שני לו".

לדברי סיני ברקת, מנכ"ל זרוע השיווק והמכירות של אינטל בישראל, יוון וקפריסין, "שיתוף הפעולה ההנדסי המתמשך בין אינטל לסאפ הביא לאופטימיזציה של הביצועים, ולרמת אמינות ושרידות גבוהים. פתרון SAP HANA משפר באופן דרמטי את מהירות ניתוח הנתונים, תוך שימוש במרחב הזכרון העצום של המעבד, ועל ידי כך מאפשרת בינה עסקית בזמן אמת. יכולת זו מגדילה את ערך הנתונים העסקיים עם תמיכה בקבלת החלטות מתוחכמת יותר בהשוואה לפתרונות המבוססים על מערכות מסורתיות מבוססות דיסקים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Nurit Elhadad Koren

    Hi Adi, You should contact SAP Australia: http://www1.sap.com/contactsap/directory/australia.epx you can always contact us at SAP Israel directly for any question Nurit

  2. Adi Mogilevsky

    Interested, but the customers are far away, need a similar center in Australia for example

אירועים קרובים