יציקה דיגיטלית לייצור מתכת: מגנוס מטאל גייסה 74 מיליון ד'

החברה, שפועלת מפארק התעשייה צרעה, פיתחה את טכנולוגיית דיגיטל קאסטינג, שמאפשרת ייצור מתכת על ידי הדפסת תלת ממד, בשילוב עם השיטות המסורתיות

בועז וינוגרדוב, מייסד ומנכ"ל מגנוס מטאל.

מגנוס מטאל, חברה שעוסקת בייצור תעשייתי של סגסוגות מתכת בשיטת היציקה הדיגיטלית, שפותחה בחברה, הודיעה היום (ה') על גיוס של 74 מיליון דולר בסבב B. הסבב הובל על ידי הקרנות אנטרי קפיטל וטארגט גלובל, והשתתפו בו, בין היתר, קאטרפילר ונצ'רס, טל ונצ'רס, דיפ אינסייט ונצ'רס ודיסקונט קפיטל. מגנוס מטאל תשתמש בכסף להעמקת הפיתוח הטכנולוגי, להרחבת פעילותה בישראל ובחו"ל, ולתמיכה בלקוחות הפורצ'ן 100 שלה. הסבב הנוכחי מביא את סך הגיוסים הכולל של החברה ל-88 מיליון דולר.

מהחברה נמסר כי היא פועלת בתעשייה מסורתית, שלא השתנתה כבר שנים רבות, ומציעה פתרון שמבוסס על פיתוח חומרים, מכונה ותהליך, שמאפשרים תהליך ייצור בטוח יותר, אוטומטי, ידידותי לסביבה ומייעל את השימוש בכוח אדם, תוך שיפור איכות והפחתת עלויות. החברה מעסיקה קרוב ל-100 עובדים וממוקמת בפארק התעשייה צרעה, שממוקם בכניסה לבית שמש.

הטכנולוגיה של מגנוס מטאל, שהיא בעולם התעשייה 4.0, נקראת דיגיטל קאסטינג. היא משלבת ייצור בתלת ממד ושיטות יציקה מסורתיות. על פי החברה, הטכנולוגיה שלה מונעת ליקויים אופייניים, ומאפשרת לשרשראות האספקה רציפות גם באתרי ייצור מרוחקים, ללא צורך בתשתיות יציקה מסורתית. הדפסת תלת הממד שמהווה חלק מהפתרון של החברה המשתמשת במתכת הגולמית של הלקוחות. ממגנוס מטאל נמסר שהיא מביאה לשיפור ניכר בבטיחות, בקיימות ובעלויות. התהליך החדש יעיל משמעותית, דורש 40%-60% פחות חומר גלם, ומוריד באופן מובהק את השימוש במשאבים לאורך כל שלבי מחזור החיים של המוצר – מהפיתוח ועד לניהול המלאי ולסוף חייו.

"הטכנולוגיה של מגנוס מטאל נמצאת בחזית היציקה הדיגיטלית בייצור המתכת, עם טרנספורמציה בשימוש במשאבים, גמישות בתהליכי העיצוב והפחתה ניכרת בזמן הנדרש לפיתוח", אמר בועז וינוגרדוב, מייסד ומנכ"ל החברה. "התעשייה הוותיקה הזו נהנית מהיסטוריה עשירה של 6,000 שנה ואנחנו נשארים נאמנים למסורת זו, תוך חידוש ועיצוב דרכי הייצור של המתכות לצרכים המודרניים. התהליך שלנו מאפשר ייצור של טון מתכת יצוקה בתהליך מבוקר לגמרי, מותאם אישית ומיוצר בפלטפורמה נפרדת שפיתחנו, שנועדה לכך ומאפשרת מחזור ייצור המתבסס על פחות חומר, כוח אדם וזמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים