סנאפצ'ט מגיעה למחשב השולחני

לאחר יותר מעשור כאפליקציית מובייל בלבד, השיקה סנאפ את Snapchat for Web למחשב השולחני, אם כי כרגע באזורים מוגבלים ובגירסה פשוטה יותר, אבל עם הבטחה להוספת תכונות בעתיד

מגיעה גם לדסקטופ. סנאפצ'ט.

לאחר יותר מעשור כאפליקציית מובייל בלבד, סנאפצ'ט מגיעה גם למחשב השולחני.

סנאפ (Snap), החברה האם של הרשת החברתית הודיעה אתמול, כי היא משיקה את Snapchat for Web, ומאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות ותמונות ולקיים שיחות וידיאו עם אנשי הקשר שלהם גם מהמחשב.

גירסת הווב של סנאפצ'ט תהיה זמינה בתחילה רק למשתמשים באוסטרליה ובניו זילנד, נוסף למנויי סנאפצ'ט+ בארה"ב, בבריטניה ובקנדה. כזכור, באחרונה השיקה סנאפ את סנאפצ'ט+, שהוא מנוי בתשלום של 3.99 דולר לחודש, המאפשר למנויים תכונות מתקדמות, כמו שינוי האייקון של האפליקציה או האפשרות לראות מי צפה בתכנים שלהם.

גירסת הווב תהיה פשוטה יותר מהאפליקציה לנייד, ותתמקד בעיקר בתכונות ההודעות של האפליקציה בניגוד לתכונת ה-Stories באפליקציה למובייל. כמו באפליקציית הליבה, ההודעות ייעלמו לאחר 24 שעות, וכל המשתמשים שיצפו בהודעות מהמחשב השולני יימחקו מיד לאחר הצפייה.

סנאפ מציינת כי תוסיף תכונות לגירסת הדסקטופ, כולל שיחות וידיאו תוך שימוש בעדשות.

כרגע, השימוש בשירות באמצעות הדסקטופ אפשרי רק בדפדפן Chrome, אבל החברה אמרה כי בקרוב תתמוך בדפדפנים נוספים וייתכן שתשיק אפליקצציית דסקטופ בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים