אדוונטק: הרווח הנקי צנח ב-57% ברבעון הראשון; ינאי: "בהתחשב במצב, אנו מרוצים"

החברה נאלצה להסתפק ברווח של כ-588 אלף שקלים בלבד, אם כי יש לקחת בחשבון, כי ברבעון המקביל ב-2008, היו לחברה הכנסות חד פעמיות של 2.16 מיליון שקלים, לעומת 64 אלף שקלים בלבד ברבעון המדווח ● בנוסף, רשמה אדוונטק ירידה של 11.05% בהכנסות, שהסתכמו ב-22.51 מיליון שקלים ● הרווח למניה התקזז לכדי 0.01 שקלים - ירידה של 54.55% לעומת 0.022 שקלים ברבעון המקביל אשתקד

אדוונטק פרסמה היום (ג') את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של 2009. לא היה זה רבעון מוצלח, ומהדו"ח עולה, כי הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-588 אלף שקלים בלבד, נתון המצביע על צניחה של 57.3% לעומת רווח נקי של 1.38 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. עם זאת, יש לקחת בחשבון, כי ברבעון המקביל ב-2008, היו לחברה הכנסות חד פעמיות של 2.16 מיליון שקלים, לעומת 64 אלף שקלים בלבד ברבעון המדווח.

הכנסות החברה פחתו גם הן, והסתכמו ב-22.51 מיליון שקלים, נתון המשקף ירידה של 11.06% לעומת הכנסות של 25.31 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח למניה צנח ב-54.55% לרמה של 0.01 שקלים, לעומת 0.022 שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות אדוונטק משרותי תוכנה וייעוץ בסביבת אורקל הסתכמו ב-7.29 מיליון שקלים, גידול של 1.3% לעומת הרבעון המקביל ב-2008. ההכנסות משרותי תוכנה וייעוץ בסביבת מיקרוסופט הסתכמו ב-5.9 מיליון שקלים, ירידה של 4.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

ההוצאות הגולמיות הסתכמו ב-17.27 מיליון שקלים, המהווים קיטון של 9.47% לעומת הוצאות גולמיות של כ-19.08 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח הגולמי הסתכם ב-5.24 מיליון שקלים, שהם ירידה של 15.91% לעומת 6.23 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה שעברה.

במהלך הרבעון ההוצאות התפעוליות הסתכמו ב-3.37 מיליון שקלים, ירידה של 22.62% לעומת 4.35 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. ההוצאה על מכירות ושיווק פחתה ל-722 אלף שקלים, המהווים ירידה של 11.08% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הוצאות הניהול של החברה ירדו ל-2.64 מיליון שקלים, המשקפים ירידה של 25.25% לעומת 3.54 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת.

זאב ינאי, יו"ר ומנכ"ל אדוונטק, הגיב לתוצאות: "בהתחשב במשבר הכלכלי, אנחנו מרוצים מרמת ההכנסות והרווח הנקי של החברה. למרות המשבר, אדוונטק צירפה ב-2008 וברבעון הראשון של 2009 לקוחות משמעותיים לשורותיה בתחומי ה-ERP וה-CRM, שיבואו לידי ביטוי במהלך 2009 ויאזנו את הירידה המסוימת הצפויה בהכנסות מהלקוחות הקיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים