אודי שרון, מנכ"ל DHL ישראל: "דברו איתנו, המנכ"לים, בשפה העסקית – לא במונחים טכניים"

"כדי לשכנע את ההנהלה בנחיצות פרויקט מיחשוב יקר יחסית, על הלקוח וצוות ה-IT להראות את התועלת שתגרם לארגון, תוך כימות המשאבים והעלויות", אמר שרון בהרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה - מכללת היי-טק ואנשים ומחשבים ● לדבריו, "זמינות גבוהה של מערכות מידע נוחות לשימוש, מעלה את שביעות הרצון של העובדים ומובילה לשירות מעולה ואיכותי, המגביר את נאמנות הלקוחות ומעלה את הרווחיות"

"דברו איתנו, המנכ"לים, בשפה העסקית – לא במונחים טכניים שמוכרים רק למומחי IT", הפציר אודי שרון – מנכ"ל DHL ישראל, בהרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה – מכללת היי-טק ואנשים ומחשבים. בדבריו הציג שרון את מערכות המידע הארגוניות מזווית הראיה של המנכ"ל, ונתן טיפים לבניית צוות IT מצליח.

שרון סיפר שענקית השילוח העולמית פועלת ב-220 ארצות, מעסיקה מעל חצי מיליון עובדים ומנהלת מעל מיליון אינטראקציות עם לקוחותיה בכל שעה. הוא הסביר את הקשר בין שביעות רצון העובדים, רווחיות החברה ומערכות המידע, ואמר כי "זמינות גבוהה של מערכות מידע נוחות לשימוש, מעלה את שביעות הרצון של העובדים ומובילה לשירות מעולה ואיכותי, המגביר את נאמנות הלקוחות ומעלה את הרווחיות".

לדבריו, "מומלץ לקדם עובדי חברה מסורים ומוכשרים, המכירים היטב את העסק, כך שייקחו חלק ביחידת ה-IT. הם אלו שיכולים לספק פתרונות יעילים וחסכוניים. המנמ"ר חייב להיות חלק מההנהלה הבכירה ולהבין היטב את הפעילות העסקית של הארגון".

"כדי לשכנע את ההנהלה בנחיצות פרויקט מיחשוב יקר יחסית, על הלקוח וצוות ה-IT להראות את התועלת שתגרם לארגון, תוך כימות המשאבים והעלויות. חשוב לזכור שמעקב אחר התועלות מתבצע גם אחרי מימוש הפרויקט. באמצעות מנגנון ה-ROI של DHL, קטן שיעור הוצאות ה-IT מסך ההכנסות החברה בעשרות אחוזים במשך חמש שנים, כאשר בד בבד גדלה שביעות הרצון של העובדים והלקוחות בצורה משמעותית". לדבריו, הפרמטרים העיקריים להצלחת מערכות המידע ב-DHL הם פשטות וחיבור לשטח.

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה – מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בישראל בתחום מערכות המידע. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי מנהלי מערכות המידע בארץ, לצד אנשי מקצוע רבים בתחום. הקורס זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק, כגון קוקה-קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.

המחזור הבא של הקורס ייפתח במהלך ספטמבר.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מירי

    קשקשן. אלינו המנכ"לים... פגשתיו אישית וממש לא התרשמתי.

  2. עופר לקסמן

    אני מתחבר ומבין את אודי, בסופו של דבר כל מה שקורה במחלקות השונות בארגון פעילותם באה לקדם את הפעילות העסקית של החברה - פשוט. אולם, לא כל מנהל בתחומו מבין בעסקים ויודע לדבר את השפה.... כאן הפתרון שלנו יכול לעזור. הפתרון שלנו משקף בצורה ייחודית את ניצולת מערכות המחושב בצורה ברורה, ממקום מרכזי אחד ומאפשר למנהלי מחשוב להציג ולשקף מידע לדרג הבכיר בצורה פשוטה ותרגם את עולם המיחשוב למושגים עסקיים" בדרך זו מנהל המיחשוב יוכל לשוחח בשפה שכולם מבינים. https://pc.co.il/?p=96754

  3. Mos

    Dear Yuval, Udi likes to talk business. If you like to sale him , you should talk about it. All your other arguments, are not valid. have a nice day.

  4. יובל

    אם אדוני מעוניין שידברו איתו בשפה עיסקית, יואיל נא להעסיק את העובדים המתאימים, ועל הדרך שלא ישכח שעובדים טובים עולים כסף... - וזאת בניגוד למודל השכר הקיים כיום ב DHL... בהם עובדים מחשוב מקבלים שכר רעב ביחס להשקעה אותה הם נאלצים לבצע...

אירועים קרובים