אלכס פאול, ZOHO ManageEngine: "האתגרים הבאים בניהול ה-IT הם ניידות ו-BYOD"

"מנהלי IT חייבים לחפש פתרונות יעילים לגידול וטיפול באתגרים הללו", אמר פאול, מנהל השיווק העולמי של החברה, שביקר באחרונה בארץ ● לדבריו, "על מנהלי IT להיות פרנואידים, הם צריכים תמיד לשאול את עצמם אם הם משתמשים בטכנולוגיה הנכונה ומפיקים ממנה את מרב התועלת"

"האתגרים הבאים בניהול ה-IT הם ניידות ו-BYOD. מנהלי IT חייבים לחפש פתרונות יעילים לגידול וטיפול בהם", כך אמר אלכס פאול, מנהל השיווק העולמי של ZOHO ManageEngine. פאול ביקר בארץ באחרונה, לצורך כנס המשתמשים הראשון שארגנה החברה באמצעות נציגתה בישראל, מאגרי תוכנה בראשות חיים רון.

ManageEngine היא אחת משלוש היחידות של תאגיד ZOHOA הבינלאומי שמרכזו בהודו. התאגיד מפתח ומספק 40 כלי ניהול ל-IT המבוססים על ג'אווה (Java), בין היתר לניטור רשתות, ניטור וניהול יישומים, וטיפול בשולחן העבודה.

האם אפשר לפתור בעיות ניהול בסמארטפונים אישיים?
"כן, ואנחנו עובדים על כך. אנחנו יודעים להבדיל בין נתונים ארגוניים לפרטיים. הנתונים הארגוניים ניתנים להצפנה ואם משתמש יאבד את הסמארטפון שלו, אפשר למחוק את הנתונים הארגוניים בלי לגעת בפרטיים. המוצר נמצא כבר בגרסת בטה ולקוחות מורידים אותו".

אתם מתחרים מול ארבעת הגדולים – CA, יבמ, BMC ו-HP. מה מייחד אתכם?
"מטרותינו הן לבטל מבנים מורכבים של פלטפורמות ומודולים ולהוציא אותה מעולם ניהול ה- IT. אנחנו עושים זאת באמצעות שבע קבוצות של מוצרים. כל מוצר פותר בעיה, והם מתחברים ביניהם בקלות כנדרש. אנשים רוצים פתרונות מהירים, והפתרונות של ManageEngine פותחו עבור אנשים חסרי סבלנות, בכך שהם מאפשרים יישום מהיר, ללא השקעת משאבים מרובים".

מה נדרש כיום ממנהלי IT?
"קודם כל, הם צריכים להכיר את מתודולוגיית ITIL, שמתמקדת בתיאום שירותי IT עם צרכי העסק. שנית, עליהם להיות פרנואידים, כפי שכתב אנדי גרוב מאינטל (Intel) בספרו 'רק הפרנואידים שורדים'. מנהלי IT צריכים תמיד לשאול את עצמם אם הם משתמשים בטכנולוגיה הנכונה ומפיקים ממנה את מרב התועלת. אנחנו מאמינים שהעתיד הולך לכיוון המובייל, הענן והרשתות החברתיות, ולשם אנחנו מפנים את כל המאמצים שלנו"

איך אתה רואה את השוק הישראלי?
"קל לנו מאוד לעבוד עם ישראל, כי הישראלים דומים להודים: בודקים הרבה לפני שמוציאים כסף ולא מושפעים מ-'רעש וצלצולים'. אכפת להם מביצועי המוצר, ומכיוון שאנחנו עומדים בכל הפרמטרים – קל לנו לעבוד איתם.

אנחנו מתכוונים להשקיע בשוק הישראלי, להמשיך לקיים כנסי משתמשים, סמינרים ו-Road Shows כדי להגיע ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים, ולהחדיר את מותג ManageEngine בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים