אפל נתבעת על הפרת זכויות בפטנט בטכנולוגיית Siri

חברה סינית טוענת, כי יש ב-Siri משום הפרת זכויות בפטנט על תוכנה שלה שמספקת שירות דומה ● לדברי יושב ראש החברה, "יש לנו מאה מיליון משתמשים בסין וחברות רבות משתמשות במוצר שלנו" ● פרקליטיה הגישו את התביעה לאחר ששלחו במאי מכתב לאפל, אולם זו התעלמה ממנו

אשמה. אפל

עוד תביעה נגד אפל (Apple) על הפרת זכויות בפטנטים: חברת Shanghai Zhizhen Network Technology משנגחאי שבסין הגישה תביעה נגד ענקית האלקטרוניקה האמריקנית בטענה שהיא מפירה את זכויותיה בפטנט בכל הנוגע לטכנולוגיה שקשורה לקול – כך על פי ידיעה שהופיעה בצ'יינה דיילי (China Daily). הפרקליטים של Zhizhen שלחו התראה לאפל במאי, אך פרקליטי אפל לא הגיבו. משום כך הגישה החברה את התביעה לבית המשפט בשנגחאי.

יואן הוי, יושב ראש Zhizhen, ציין בראיון לצ'יינה דיילי, כי "יש לנו מאה מיליון משתמשים בסין וחברות רבות משתמשות במוצר שלנו".

הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של Zhizhen ניצבת מאחורי תוכנת Xiao i Robot, שמאפשרת למשתמשים לשאול שאלות בקול ולתת פקודות קוליות. תוכנת Siri, שמבצעת פעולות דומות, הוצעה בתחילה כיישום ב-App Store, עד שנרכשה על ידי אפל ב-2010. "הדרישה היחידה שלנו היא שאפל תפסיק להפר את זכויותינו בפטנט ותשלם את הוצאות המשפט שלנו", הוסיף הוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים