דיווחים: אפל תציג דור חדש של מחשבי MacBook Pro בחודש הבא

על פי פרסום ברשת, יצוידו המחשבים החדשים בצג בגודל 15 אינץ' ובחיבורי USB 3.0, אך לא יצוידו בכונן אופטי, כדי לאפשר מבנה דק יותר ● על פי בלומברג, מדובר יהיה במחשבים נישאים דקים במיוחד, בעובי של כ-24 מ"מ בלבד, עם צגים בטכנולוגיית Retina Display וזיכרונות פלאש

אפל (Apple) תציג את הדור הבא של מחשבי ה-MacBook Pro שלה, בוועידת Worldwide Developers Conference שתערוך בחודש הבא – כך על פי דיווחים שפורסמו ברשת, בין השאר באתר 9 to 5 mac. להערכת האתר, יצוידו מחשבים אלה בצג בגודל 15 אינץ' ובחיבורי USB 3.0, אך לא יצוידו בכונן אופטי, כדי לאפשר מבנה דק יותר.

סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg) פרסמה, כי בכוונתה של אפל להציג בוועידה מחשבים נישאים דקים במיוחד, בעובי של כ-24 מ"מ בלבד, עם צגים בטכנולוגיית Retina Display וזיכרונות פלאש (SSD). מחשבים אלה יצוידו, על פי הדיווחים, במעבדי Core מהדור השלישי של אינטל (Intel), המכונים Ivy Bridge.

כן צופים המקורות של בלומברג, שאפל תשיק בוועידה את הדור הבא של מערכת ההפעלה OS X, אשר מכונה Mountain Lion, ונחשפה לראשונה למפתחים בפברואר האחרון. הוועידה תיפתח ב-11 ביוני בסן פרנסיסקו, ואפל מבטיחה להציג בה את "העתיד של מערכות ההפעלה iOS ו-OS X".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים