מוזילה: הממשק של פיירפוקס 12 יכלול שינויים ניכרים

השינויים, שבקרוב ישולבו בערוץ הבטה של הדפדפן, יהיו בעיקר בדרך בה המשתמשים יוכלו לגשת לאתרים ובאפשרויות שיימצאו במרחק לחיצה במסך הבית הראשי ● במידה רבה, השינוי בממשק יספק לדפדפן של מוזילה תכונות שכבר קיימות בדפדפנים מתחרים

מוזילה: התוספים - הסיבה לפופולריות של פיירפוקס

ממשק המשתמש של פיירפוקס (Firefox), דפדפן הקוד הפתוח מבית מוזילה (Mozilla), אמור לעבור שינויים ניכרים לקראת שחרור הגרסה ה-12 של הדפדפן, שאמורה לצאת באפריל הקרוב. השינויים, שבקרוב ישולבו בערוץ הבטה של הדפדפן, יהיו בעיקר בדרך בה המשתמשים יוכלו לגשת לאתרים ובאפשרויות שיימצאו במרחק לחיצה במסך הבית הראשי. במידה רבה, השינוי הגראפי בממשק יספק לדפדפן של מוזילה תכונות שכבר קיימות בדפדפנים מתחרים.

משתמשי ערוץ ה-UX של הדפדפן, בו מנסים מפתחים אלמנטים שונים עוד לפני שהם משולבים בערוץ פיתוח רשמי של פיירפוקס, כבר מכירים את הממשק שיופיע בעת שהמשתמשים יפתחו לשונית בגרסה 12 של הדפדפן, בדיוק כמו משתמשי כרום, אופרה ואפילו אינטרנט אקספלורר: הוא יכלול תשעה חלונות שיציגו את האתרים הפופולאריים ביותר לפי נתוני הגלישה של המשתמש, כשאת אותם חלונות ניתן יהיה לקבע, להזיז ואף למחוק.

כעת אמורות להצטרף לאותו דף צלמיות שיאפשרו גישה ליישומים פופולאריים קבועים, כאשר במקרה של יישומים רבים מדובר למעשה בקישורים לאתרי אינטרנט שימושיים ביותר, כגון וויקיפדיה (Wikipedia) ופייסבוק (Facebook).

מעבר לכך, דף הבית אמור לעבור שינוי קל. מעבר ללוגו של פיירפוקס ושורת החיפוש הידועה של השירות שמספקת גוגל (Google), בתחתית הדף יופיעו צלמיות שיאפשרו גישה ישירה לכמה מההגדרות והאלמנטים החשובים של הדפדפן: היסטוריית הגלישה, דף התוספים, קביעת הגדרות מערכת, בחינת היישומים המותקנים בדפדפן וכן בדיקת ההורדות שבוצעו לאחרונה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תומר כהן

    סבלנות. מדובר בגרסה שנמצאת כרגע בערוץ הגרסאות הליליות. בימים הקרובים היא תעבור ל־Aurora ואפשר יהיה להתחיל לשחק עימה. https://www.mozilla.org/he/firefox/channel

אירועים קרובים