היל"ת מנהלת מו"מ למיזוג או רכישה של פעילות הסלולר הווירטואלי פייב של סלראן

לאנשים ומחשבים נודע, כי המגעים בין החברות למיזוג או רכישה מצויים במצב מתקדם תחת בדיקת נאותות ואישור משרד התקשורת ● בהודעה שפרסמה החברה, היא הודיעה כי פעילות ה-MVNO של פייב תשווק על ידי היל"ת תחת המותג הלו

חברת היל"ת (החברה הישראלית לתקשורת) הודיעה היום (ג') על הסכם שיתוף פעולה עם פעילות הסלולר הווירטואלי פייב (five) של חברת סלראן, ועל כך שהיא מנהלת מו"מ למיזוג או רכישה של פייב. בהודעה שפרסמה החברה, היא הודיעה כי פעילות ה-MVNO של פייב תשווק על ידי היל"ת תחת המותג הלו (Halo). בנוסף, לאנשים ומחשבים נודע, כי המגעים בין החברות למיזוג או רכישה מצויים במצב מתקדם תחת בדיקת נאותות ואישור משרד התקשורת, וכי לאחר הבדיקות רוב הסיכויים שפייב תירכש על ידי היל"ת או תמוזג בפעילות היל"ת.

לפני כחודש הוכרזה במסיבת עיתונאים בשדרות פעילות הסלולר הווירטואלי של חברת סלראן, תחת המותג פייב. החברה, בבעלות המייסד יחיאל בן שושן, המכהן גם כמנכ"ל, הבטיחה להתחיל את פעילותה המסחרית בסוף ינואר השנה, באמצעות 130 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

בתחילת ינואר השיקה היל"ת את פעילותה בתחום השיחות הבינלאומיות תחת המותג הלו-015, וכבר בעת ההכרזה הודיעה יורם שכטר, יו"ר החברה, כי בכוונתה להשיק במהלך השנה פעילויות תקשורת נוספות, בהן פעילות סלולר וירטואלי (MVNO).

בינתיים, פייב עדיין לא החלה בפעילות מסחרית ונמצאת עדיין במצב של ניסוי משתמשים, ומבירור עולה כי גם הפיילוט שהכריזה עליו, של תרומת 200 מכשירי מודו וחבילות בסיס ל-200 תלמידי כיתות א' בשדרות – לא התחיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים