מיקרוסופט השיקה גרסת בטה לשירות מודעות חדש

השירות, Microsoft adCenter Publisher שמו, מאפשר לבעלי אתרים לקבל גישה למפרסמים מקוונים, שליטה בדרך שבה המודעות נראות, בדיקה של הביצועים שלהן וקביעת הגדרות שונות בנוגע למודעות, לתכנים ולקהל המטרה שלהן ● החברות המפרסמות משלמות למיקרוסופט על כל לחיצה של הגולש על מודעה ובגין הטבעת החותם שיש למודעה על התנועה באתרים של המפרסמים

מיקרוסופט השיקה לאחרונה גרסת בטה ל-Microsoft adCenter Publisher – שירות מודעות חדש שלה. השירות פעל עד כה בגרסת בטה סגורה, אולם לפני ימים אחדים היא נפתחה לכלל הגולשים. שירות זה מאפשר לבעלי אתרים לקבל גישה למפרסמים מקוונים, לשלוט בדרך שבה המודעות נראות, לבדוק את הביצועים שלהן ולקבוע הגדרות שונות בנוגע למודעות, לתכנים ולקהל המטרה שלהן.

החברות המפרסמות משלמות למיקרוסופט על כל לחיצה של הגולש על מודעה ובגין הטבעת החותם שיש למודעה על התנועה באתרים של המפרסמים. בנוסף, אין מגבלה לגודל האתר. עם זאת, מספר הכלים שמוצעים בגרסת הבטה מוגבל למדי, אולם מיקרוסופט מבטיחה, כי הוא יגדל בעתיד, ויכלול אף תכנים ללימוד ולאימון שימושי בשירות, וכן פורומים קהילתיים.

הפרסום באתרים מתבצע בתוך "מכלים" שמכונים Ad Units, ויכולים להכיל מודעה אחת או יותר. מיקרוסופט מציעה לחברות המפרסמות באנר בגודל מלא, באנר בגודל חלקי, באנר אנכי, ריבוע בתוך ולצד הטקסטים וכן ריבועים צצים (פופ-אפים), לפי בחירת המשתמש.

כדי לקבל תנאים ופרטים נוספים על השירות החדש ניתן לבקר באתר הבית שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים